Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom noen har gode forslag til sommerhjul, er det bare å poste bilder :)

Har vurdert Hartge Classic 2, men en (nesten) maken bil ruller hjemme med de felgene. Samtidig har jeg hørt at disse felgene er ute av produksjon i 18-20" og at de sprekker ofte... (?)

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk for det :) skulle fått inn den første også. Har kun hatt 5-serie tidligere, men 3'eren er jeg kansje mest fornøyd med. Trenger heldigvis ikke stor bil på en stund enda ;)

Skrevet
Å når hjulene kommer på er det bare senken som mangler :)

Stemmer! Regner med det blir hartge senkefjører, 30mm. Herskedal har det på sin, og det ser veldig bra ut + at den går an å kjøre med noenlunde skikk på vestlandske veier ;)

Noen som vet hvor det forhandles hartge-snop i Norge? Eller er det bare å bestille fra Beckingen?

• 10 months later...
Skrevet

Stemmer! Regner med det blir hartge senkefjører, 30mm. Herskedal har det på sin, og det ser veldig bra ut + at den går an å kjøre med noenlunde skikk på vestlandske veier ;)

Noen som vet hvor det forhandles hartge-snop i Norge? Eller er det bare å bestille fra Beckingen?

Vurderer det samme settet til min :) Men skal du montere det selv? :) Utrolig flott doning! 8)

Skrevet

Vurderer det samme settet til min :) Men skal du montere det selv? :) Utrolig flott doning! 8)

Thx :) Har ikke bestilt senk enda. Jeg gjorde det selv på en tidligere, men nå gidder jeg ikke. Har ikke skikkelig garasje å holde til i. Jeg hadde egentlig lagt alle planer på is og bilen ut for salg: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... abled=true

Bilen er veldig god, sterk og strøken, men det frister med SUV. Derimot har det vært laber interesse på annonsen, så jeg får friske den opp litt istedet og prøve å selge igjen til sommeren. 8)

Skrevet

Fikk litt mørkere ruter i dag. Bestilte gardiner fra GS. Har ikke festet kassetten til bakrutegardina enda, da jeg vurderer om jeg skal borre eller lime..

Før:

adpwdzvvhwo38wfz8kqq.jpg

Etter:

ft6a5p8hdnjnjhd2jo31.jpg

zwkswx12utyohbqxehpd.jpg

• 1 month later...
  • 4 months later...
Skrevet

Originale Hartge Classic II. Det såg veldig bra ut, på avstand i allefall. Jeg kjøpte noen brukte felger som ikke var helt etter forventningene, så de ble sendt i retur. Litt for mye skader.

Så jeg er fortsatt på jakt. Men senken ble i allefall bra! 8)

Skrevet

kjedelig å kjøpe noe som ikke lever opp til forventningene.. blir det å finne et nytt sett med hartge, eller har du noen andre i planene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...