Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte bestilling på litt "plast" for en time lr to tilbake :) Lakking er også i boks. Har vel litt planer for kjerra framover, men det blir å gå litt etter lommeboka. Får ta d viktigaste først :wink:

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
DET der er en flott bil... Ønske.... :)

Grattis!

Mange til salgs, så løp og kjøp :wink: E39 er jo også en veldig flott bil.. 2mMy sin er et MEGET godt eksempel på det!

Skrevet

Et par bilder fra interiøret..

smcckothw2biubfbzz5y.jpg

qc5t1oq862k67aiywt2y.jpg

For øvrig har setene foran øøøørlite misfarging pga. dongeribukser etc. Noen tips til gode renseprodukter?

Skrevet

BMW sitt originale produkt for setene tar det meste om møkka ikke har sittet for lenge i setene. Det er mange produkter å velge mellom, så kom deg på BMWs delelager og få tips.. :)

Skrevet

km.stand står på første side (79.000) Alle servicer tatt hos Tronrud/Brage's Bilforretning (siste service tatt i desember 07). Ingen reparasjoner, null merknader på EU-kontrolen i desember 07 :)

Skrevet
km.stand står på første side (79.000) Alle servicer tatt hos Tronrud/Brage's Bilforretning (siste service tatt i desember 07). Ingen reparasjoner, null merknader på EU-kontrolen i desember 07 :)

Åj, leste visst ikke godt nok :oops:

Betryggende å høre at det ikke har vært noe tøv og tull med bilen. Jeg frykter elektronikken en del, da E60 har mye av den sorten.

Skrevet

Åj, leste visst ikke godt nok :oops:

Betryggende å høre at det ikke har vært noe tøv og tull med bilen. Jeg frykter elektronikken en del, da E60 har mye av den sorten.

forresten... ved nærmere ettertanke har det vore noke tull med regnsensoren :oops: Men bortsett frå det, skal det være plettfritt. Onkelen min er forrige eiger, så kjenner godt til bilen fra før.. kjenner du til andre E60-eiere som har hatt teknisk kluss?

• 2 weeks later...
Skrevet

Takk for tips! Snakka med lakkereren tidligere, og i dag blei all plasten lakkert=) Nye bilder blir lagt ut på torsdag eller fredag når eg kjem heim! 8)

Skrevet

et par bilder frå monteringa i dag :)

aawcvxsj0uo6ued1r6pr.jpg

ev1u9ugfik6qmgyxmx2u.jpg

lfkv1xs9sdlglzh0kynd.jpg

Hel og fin frontfanger/bakfanger/sideskjørt selges.. hehe.. er vel ingen som er interessert i slikt, men verdt å prøve!

vtnlp8rkuw0meznrrp3y.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...