1stmejt Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Sendte bestilling på litt "plast" for en time lr to tilbake Lakking er også i boks. Har vel litt planer for kjerra framover, men det blir å gå litt etter lommeboka. Får ta d viktigaste først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 DET der er en flott bil... Ønske.... Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 DET der er en flott bil... Ønske.... Grattis! Mange til salgs, så løp og kjøp E39 er jo også en veldig flott bil.. 2mMy sin er et MEGET godt eksempel på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Et par bilder fra interiøret.. For øvrig har setene foran øøøørlite misfarging pga. dongeribukser etc. Noen tips til gode renseprodukter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 BMW sitt originale produkt for setene tar det meste om møkka ikke har sittet for lenge i setene. Det er mange produkter å velge mellom, så kom deg på BMWs delelager og få tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Meguiars har et kjempebra stoff for vask og vedlikehold av skinnsetene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Er det lov å spørre om hvor langt bilen er kjørt, og evt. også hvilken service/reparasjoner som har blitt foretatt på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 km.stand står på første side (79.000) Alle servicer tatt hos Tronrud/Brage's Bilforretning (siste service tatt i desember 07). Ingen reparasjoner, null merknader på EU-kontrolen i desember 07 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 km.stand står på første side (79.000) Alle servicer tatt hos Tronrud/Brage's Bilforretning (siste service tatt i desember 07). Ingen reparasjoner, null merknader på EU-kontrolen i desember 07 Åj, leste visst ikke godt nok Betryggende å høre at det ikke har vært noe tøv og tull med bilen. Jeg frykter elektronikken en del, da E60 har mye av den sorten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 km.stand står på første side (79.000) Alle servicer tatt hos Tronrud/Brage's Bilforretning (siste service tatt i desember 07). Ingen reparasjoner, null merknader på EU-kontrolen i desember 07 Åj, leste visst ikke godt nok Betryggende å høre at det ikke har vært noe tøv og tull med bilen. Jeg frykter elektronikken en del, da E60 har mye av den sorten. forresten... ved nærmere ettertanke har det vore noke tull med regnsensoren Men bortsett frå det, skal det være plettfritt. Onkelen min er forrige eiger, så kjenner godt til bilen fra før.. kjenner du til andre E60-eiere som har hatt teknisk kluss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Hvis du ikke har shina setene enda, så brukte jeg autoglym på mine i dag. Setene så forøvrig veldig bra ut, men er som ny nå. Har også lyst skinn.... Så det anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Håper du husket å smøre de inn med den kremen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Håper du husket å smøre de inn med den kremen også. Har jobbet en del på bilpleie, så det har jeg nok husket ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Takk for tips! Snakka med lakkereren tidligere, og i dag blei all plasten lakkert=) Nye bilder blir lagt ut på torsdag eller fredag når eg kjem heim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 et par bilder frå monteringa i dag Hel og fin frontfanger/bakfanger/sideskjørt selges.. hehe.. er vel ingen som er interessert i slikt, men verdt å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå