Samaraiuz Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Brukeren over meg heter Roger N og bor på bjørnevoll i Myking (Lindsås) kjenner han ikke da, bare vet det. Han har en E46 også en E36 da. Han er rørlegger og en aktiv bruker av bimmers;)
Marius2002 Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Brukeren over Samaraiuz, kommer fra Harstad og er vel da forhåpentligvis ekte nordlending. Kjører E36 325tds, enten er han eller bilen "Ulv i fåreklær". Nicket kan kanskje være navnet marius?
maurtin Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Marius2002, heter mest trolig Marius, ikke nødvendigvis født i 2002. her kommer fra Molde og snakkar da mest trolig en forferdelig dialket Han er dessuten en hyggli kar som redda dagen min ved å spare meg for å redigere ned bilde til avatarstørrelse
D.C.V Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 maurtin her bor i syvde og jobber som Tømrer, med andre ord en skikkelig handtverker Kan også nevne at han kjører en E36 320ic og i skrivende stund har 982 innlegg
Haug Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Veit ingenting om ///Dan, men veit at plassen han bor, Bardu, er en kjedelig plass Siden jeg tjenestegjorde på Setermoen.
R Andersen Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Det er nok Fredrik som drikker mer fra grønne flasker Vet ikke hva du tenkte på, men jeg mente Faxe kondi... Gjorde ikke du..? Geir Anders: Harry by? Evig eies kun ett dårlig rykte.. Er ikke noe mer harry enn andre byer, men vanskelig å bli kvitt det ryktet.. Hadde det ikke vært for oss, så hadde dere alle vært svensker i dag..
knut_olestad Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Hvem er denne karen tro? Bor i Østfold og har sansen for M
Fredrik Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Vet ikke hva du tenkte på, men jeg mente Faxe kondi... Gjorde ikke du..? Hehehe... med tanke på div. interessante innlegg i bmwccn´s forum etter leggetid for de fleste av oss i weekendene... føler jeg meg sikker på at det er gjæret drikke vi snakker om... eller kanskje man blir morsom av Faxe Kondi (dansk sportsbrus) ?...
Hyggmaister Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Hyggmaister heter egentlig Lars. Han går idrettslinja siste året og jobber som avløser.Liker penger og er flink til å bruke de opp Har kjørt både Scooter og lett sykkel tidligere. Bilen hans har norges styggeste Lexus baklykter, men så ellers pen ut Så er han flink til å blande nickene Fredrik og Fre. Det er nemlig Fre og ikke Fredrik som jobber i Koed Hey! Var ikke lov å sjekke opp info Men mye riktig her..Lexuslyktene satt på bilen når jeg kjøpte den Gidder vel ikke sette på nye, er like greit som originale med oransje blink hvertfall
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 I.o.m at den vise, kloke og "danske" Fredrik har vært "utprøvd" tidligere, må jeg vel ta en par ord om den dyre-drepende Knut. Liker tydligvis å kjøre på dyr, samt liker å gjøre narr av andre bilmerker Mulig han er rundt 18-20 år (ikke negativt ment altså)?
knut_olestad Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 I.o.m at den vise, kloke og "danske" Fredrik har vært "utprøvd" tidligere, må jeg vel ta en par ord om den dyre-drepende Knut. Liker tydligvis å kjøre på dyr, samt liker å gjøre narr av andre bilmerker Mulig han er rundt 18-20 år (ikke negativt ment altså)? Nå liker jeg ikke kjøre på dyr, har bare veldig uflaks Og jeg gjør kun narr av opel! (har hatt flere, angrer på samtlige, men det er rart hvor sent man lærer) Og alderen er.. 35
knut_olestad Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Ups, glemte at jeg ler litt av Volvo..
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Hehe, ja du glemte Volvoen Alderen var veldig dårlig tippet da...
Hyggmaister Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Hva er det du har i mot landbruksredskaper da?
knut_olestad Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 i grunn ingenting, har hatt 2 og vært fornøyd med dem, men må jo få le litt "kameratslig" av Volvoentusiaster, verre enn oss de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå