Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukeren over meg heter Roger N og bor på bjørnevoll i Myking (Lindsås) :P kjenner han ikke da, bare vet det. Han har en E46 også en E36 da. Han er rørlegger og en aktiv bruker av bimmers;)

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Brukeren over Samaraiuz, kommer fra Harstad og er vel da forhåpentligvis ekte nordlending. Kjører E36 325tds, enten er han eller bilen "Ulv i fåreklær".

Nicket kan kanskje være navnet marius?

Skrevet

Marius2002, heter mest trolig Marius, ikke nødvendigvis født i 2002. her kommer fra Molde og snakkar da mest trolig en forferdelig dialket :lol:

Han er dessuten en hyggli kar som redda dagen min ved å spare meg for å redigere ned bilde til avatarstørrelse

Skrevet

maurtin her bor i syvde og jobber som Tømrer, med andre ord en skikkelig handtverker :) Kan også nevne at han kjører en E36 320ic og i skrivende stund har 982 innlegg :)

Skrevet

Veit ingenting om ///Dan, men veit at plassen han bor, Bardu, er en kjedelig plass :) Siden jeg tjenestegjorde på Setermoen.

Skrevet

Det er nok Fredrik som drikker mer fra grønne flasker

Vet ikke hva du tenkte på, men jeg mente Faxe kondi... Gjorde ikke du..? :wink:

Geir Anders: Harry by? Evig eies kun ett dårlig rykte.. Er ikke noe mer harry enn andre byer, men vanskelig å bli kvitt det ryktet.. :wink: Hadde det ikke vært for oss, så hadde dere alle vært svensker i dag.. :twisted:

Skrevet
Vet ikke hva du tenkte på, men jeg mente Faxe kondi... Gjorde ikke du..? :wink:

Hehehe... med tanke på div. interessante innlegg i bmwccn´s forum etter leggetid for de fleste av oss i weekendene... føler jeg meg sikker på at det er gjæret drikke vi snakker om... eller kanskje man blir morsom av Faxe Kondi (dansk sportsbrus) ?... :lol:

Skrevet
Hyggmaister heter egentlig Lars. Han går idrettslinja siste året og jobber som avløser.Liker penger og er flink til å bruke de opp ;) Har kjørt både Scooter og lett sykkel tidligere. Bilen hans har norges styggeste Lexus baklykter, men så ellers pen ut ;) Så er han flink til å blande nickene Fredrik og Fre. Det er nemlig Fre og ikke Fredrik som jobber i Koed ;)

Hey! Var ikke lov å sjekke opp info :P Men mye riktig her..Lexuslyktene satt på bilen når jeg kjøpte den :wink: Gidder vel ikke sette på nye, er like greit som originale med oransje blink hvertfall :lol:

Skrevet

I.o.m at den vise, kloke og "danske" Fredrik har vært "utprøvd" tidligere, må jeg vel ta en par ord om den dyre-drepende Knut. Liker tydligvis å kjøre på dyr, samt liker å gjøre narr av andre bilmerker :o

Mulig han er rundt 18-20 år (ikke negativt ment altså)?

Skrevet
I.o.m at den vise, kloke og "danske" Fredrik har vært "utprøvd" tidligere, må jeg vel ta en par ord om den dyre-drepende Knut. Liker tydligvis å kjøre på dyr, samt liker å gjøre narr av andre bilmerker :o

Mulig han er rundt 18-20 år (ikke negativt ment altså)?

:shock:

Nå liker jeg ikke kjøre på dyr, har bare veldig uflaks :oops:

Og jeg gjør kun narr av opel! (har hatt flere, angrer på samtlige, men det er rart hvor sent man lærer)

Og alderen er.. 35 :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...