Diesel power Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Ble litt skremt av en Passat selv her om dagen. Dro på litt fra ca.40 til +90, ingen racer fart, men det lå en Passat og trykte bak som jeg bare såvidt klarte å dra ifra i mitt mellomregister, vet jo at man har fordel av å ligge bak, men allikevell..... Passat Da vi parkerte ved stasjonen hadde den dobble potter på begge sider og det stod W8 bak på den. Jeg ble heller litt skuffet over den da (Og litt glad) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 haha.. noe for KB ? "Får 100% Hodene til å snu" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 haha..noe for KB ? "Får 100% Hodene til å snu" Tipper de fleste hodene blir snudd vekk i avsky! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 uff da, Håper du bare kødder her nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Rååå kasse!!! Ringte på en passelat til mamma. da sa selger at det var montert ny trimgirkasse. så var 80 hester mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 håper seriøst dette var en spøk.. hvis ikke, kontakt fastlege Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Tror vedkommende har drukket maling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Guffen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Et prakteksempel på hva som skjer om man skal ordne en bil i påvirket tilstand, ihvertfall ser det slik ut. Ellers liker jeg ikke gamle passater, men må innrømme de nye er fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 har du røyka hossan dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Harry.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Det var rett før frokosten kom opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Grusom!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Her har det blitt sniffet, spist og sprøytet alt fra "Orientalsk fjellvann" til bestefars gamle sokker tror jeg! Hvis dette ikke er kødd, da bør kanskje øyelege/fastlege/psykolog/dermitolog(?) kontaktes Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå