Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute og luftet min her om dagen. Sol og 7 grader med caben nede, herlig. Om det var kaldt? NEI, det var det ikke, god setevarme og viften på 3 var nok til at jeg hadde det varmt og godt på landeveien.

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det at brorparten av e36 cab førere er våre nye landsmenn tror jeg bare er pølsevås og oppspinn. Herpå vestlandet kan jeg bare huske en e36cab som var overstylet og full av drageklistremerker samt vinger i øst og vest.

Faktisk kjører den type mennesker mest e36 sedan her...

For 115,- skal du klare å få en bra e36 cab. MEN jeg ville aldri valgt 318, 320 går dårlig men funker. tillater forsikringen det velg 325...

Sportseter og mtech og manuell gir hadde også vært kriterier for meg.

Om jeg ble tvunget ville jeg heller valgt mx5 foran z3 roadster, både pga utseende og pris.

Skrevet

Er bare i Oslo det er nye landsmenn som kjører bmw. Her er det en haug av de, mens i trondheim hvor jeg kommer fra var det et fåtall. Med andre ord: Jeg savner trondheim :P

Skrevet

Som det blir sagt, er E-36 kanskje det beste alternativet i den prisklassen. Har selv en 318 og den er kanskje litt undermotorisert. Men det kommer helt an på hvordan man skal bruke bilen. Som cruisebil i byen holder det, men på landeveien blir den litt stresset når det blir kupert.

Tips: dersom du tilfeldigvis er kunde hos Dnbnor, får du skikkelig billig forsikring gjennom Vital. Betaler 6700 i året med delkasko for en 95-model og da har jeg bare 20 % bonus :)

Skrevet

Ville sjekket ut 320i, fra 95 mod og oppover.

Men for den summen du nevner, kommer du ikke veldig langt opp...

8)

Ideelt sett, en 97 mod 328i, med M pakke og digitalt klima med hardtopp, Uansett - et must er nakkestøtter bak med integrert veltebøyle!!!

Ellers ser den ut som et badekar!

For de av dere som spør (!) om grunner til å kjøpe cabrio, har dere prøv eiet en ville dere skjønt det.

Er vel det nærmeste man kommer lykkepille på 4 hjul!

Skrevet

ja jeg er litt deprimert her nå når jeg har solgt unna cabben. Heldigvis er det dobbelt soltak på e34. Men får ikke håpe det blir lenge til det kommer en ny cab i hus. Venter bare på "den rette".

Skrevet

Angrer ikke et sekund på at jeg handlet meg cab i fjor sommer! 320'n går greit nok, det er en cruisebil man koser seg i, ikke en racerbil :)

Skrevet

Cabben er faktisk den første bilen jeg har tatt en tur med en sommerdag bare pga. jeg har kjedet meg. Underholdning så det suser! Ihvertfall me litt motor!

Skrevet
Cabben er faktisk den første bilen jeg har tatt en tur med en sommerdag bare pga. jeg har kjedet meg. Underholdning så det suser! Ihvertfall me litt motor!

Enig meg deg i det.. Bare kjøre en tur til kafèn 5 mil unna for å kjøpe en molkshake fks bare for turen sin skyld 8)

Tror ikke det blir no kjedeligere til sommeren med M`en 8)

Ontopic: Den boost posta virker meget veldholdt pluss at den har lav km..

2,5 literen er en utmerket motor i cab :)

Skrevet
holder meg til hyggmaister- mc på fine dager.. dog jeg ikke farter rundt på honda sfx..

"hehe" Det er den gamle mopeden min som lillebrodern farter opp og ned bakkene her hjemme med nå :P Per dags dato verken har jeg eller har råd til å skaffe meg noe mc :( Har vel nesten ikke kjørt dette siden jeg solgte gpr'n :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...