Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Min?

s7ccqus1g0nn5ln9kpg7.jpg

Er den bilen din eller bruker du arkivbilde? Den M5'en du har avbildet står til salgs hos MD-EXCLUSIV-AUTOMOBILE i Rosenheim. Selger sa også at den ikke er solgt....

Link til annonse: http://www.sab24.de/asc/md-automobile/detail.php?id=18342&offset=2

For øvrig er det mange flotte BMW'er her på bimmers. Alt for mange til at jeg klarer å velge ut kun én bil. Men det er jo positivt :)

• Svar 552
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Min?

s7ccqus1g0nn5ln9kpg7.jpg

Er den bilen din eller bruker du arkivbilde? Den M5'en du har avbildet står til salgs hos MD-EXCLUSIV-AUTOMOBILE i Rosenheim. Selger sa også at den ikke er solgt....

Link til annonse: http://www.sab24.de/asc/md-automobile/detail.php?id=18342&offset=2

For øvrig er det mange flotte BMW'er her på bimmers. Alt for mange til at jeg klarer å velge ut kun én bil. Men det er jo positivt :)

That's a buuurn :twisted:

Skrevet

Takk til Steffan og andre som har "nominert" min. :D

Driver og lurer på Hartge og/eller andre oppgraderinger på den om dagen. Må gjøre noe liksom... :P

Jeg liker Hartge CSL'en veldig godt. :)

Skrevet

Doffa; Så det er du som har denne nå. Får man vite hvor langt denne har gått nå? Han som kjøpte denne ny brukte den som pendlerbil.. :)

Skrevet
Så mange herlige biler her inne og så vansklig. For å ta ut noe syntes jeg, så ut ifra egen mening av biler jeg kommer på som skiller noe fra andre:

"..."

E39 520iA AC Schnitzer, caaatooo

:kose:

DSC00223.jpg

DSC00216.jpg

DSC_0237And7More_tonemappedcopy.jpg

DSC_0213_09_10_11_12_tonema.jpg

DSC_0332_27_28_29_30_31_tonemapped.jpg

DSC_0492_87_88_89_90_91_tonemapped.jpg

DSC_0499.jpg

DSC_0516.jpg

DSC_0265.jpg

Savner denne noe voldsomt, for meg var dette virkelig en fin bil :love:

Det er veldig mange pene biler her på Bimmers, så mange at man vanskelig kan ha oversikten over alle. Likevel vil jeg fremheve:

- ///Magnus sin E46 M3,

- 2mMy og Hefner sine strøkne E39 520'er,

- Saltkjelen sin kjempepene E61 520d facelift,

- Widejuggao sin enormt gjennomførte E36,

- Patrick B sin STRØKNE E30 325i M-Tech II, samt

- ParamedicX5 sine strøkne E92 320d'er - både den nåværende og den tidligere.

Skrevet
Doffa; Så det er du som har denne nå. Får man vite hvor langt denne har gått nå? Han som kjøpte denne ny brukte den som pendlerbil.. :)

Hvilken av mine to du snakker om da. M5 eller 325?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...