ErikS Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Min? Er den bilen din eller bruker du arkivbilde? Den M5'en du har avbildet står til salgs hos MD-EXCLUSIV-AUTOMOBILE i Rosenheim. Selger sa også at den ikke er solgt.... Link til annonse: http://www.sab24.de/asc/md-automobile/detail.php?id=18342&offset=2 For øvrig er det mange flotte BMW'er her på bimmers. Alt for mange til at jeg klarer å velge ut kun én bil. Men det er jo positivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Min? Er den bilen din eller bruker du arkivbilde? Den M5'en du har avbildet står til salgs hos MD-EXCLUSIV-AUTOMOBILE i Rosenheim. Selger sa også at den ikke er solgt.... Link til annonse: http://www.sab24.de/asc/md-automobile/detail.php?id=18342&offset=2 For øvrig er det mange flotte BMW'er her på bimmers. Alt for mange til at jeg klarer å velge ut kun én bil. Men det er jo positivt That's a buuurn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Min Indianer E30 da? Liten Film klipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Er vel ikke den fineste men fargen syns jeg er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Skal poste noen bilder av min når den er ferdig med felger og diverse stasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Får være så ubeskjeden å legge ut et bilde av min Z4 3,0. Og siden det ikke sto at det måtte være BMW så tar jeg med ett av lekebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Min E39 M5 med nydligste Avus Blau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 min e39 carbonswartz M5 kommer to nyere bilder seinere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Takk til Steffan og andre som har "nominert" min. Driver og lurer på Hartge og/eller andre oppgraderinger på den om dagen. Må gjøre noe liksom... Jeg liker Hartge CSL'en veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 325 cmpressor go bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Doffa; Så det er du som har denne nå. Får man vite hvor langt denne har gått nå? Han som kjøpte denne ny brukte den som pendlerbil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Min E39 M5 med nydligste Avus Blau mi stemme går til dag marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Så mange herlige biler her inne og så vansklig. For å ta ut noe syntes jeg, så ut ifra egen mening av biler jeg kommer på som skiller noe fra andre:"..." E39 520iA AC Schnitzer, caaatooo Savner denne noe voldsomt, for meg var dette virkelig en fin bil Det er veldig mange pene biler her på Bimmers, så mange at man vanskelig kan ha oversikten over alle. Likevel vil jeg fremheve: - ///Magnus sin E46 M3, - 2mMy og Hefner sine strøkne E39 520'er, - Saltkjelen sin kjempepene E61 520d facelift, - Widejuggao sin enormt gjennomførte E36, - Patrick B sin STRØKNE E30 325i M-Tech II, samt - ParamedicX5 sine strøkne E92 320d'er - både den nåværende og den tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Doffa; Så det er du som har denne nå. Får man vite hvor langt denne har gått nå? Han som kjøpte denne ny brukte den som pendlerbil.. Hvilken av mine to du snakker om da. M5 eller 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Får legge ut min også da! -95 modell 328i. Og min gamle 318is. Er det ingen som har en skikkelig fin 8-serie her inne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå