Gå til innhold

Hvem har forumets fineste bil!?

Johnsen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg går helt klart for ///Magnus sin E46 M3 . e46 m3 må jeg si er den jeg liker best av alle bmw`ene. alt der er perfekt i mine øyne.. men som sagt alle har forskjellige meninger! e30 er jo seff nr 2. men bare fine biler på tråden så langt!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 552
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Burde gjerne heller deles inn slik som på concourse utstillingene..

Nyere modifisert, eldre modifisert, eldre orginal etc..

Eller fineste orginale e36 og fineste modifiserte e36. Og så kjøre dette på alle modellene...

Blir fort mye rot dette her :roll:

Å sammenligne en E92 335 m-tech rett fra utstillingslokalet bare med nye felger, sammen med en e30 m-tech2 som eieren gjerne har brukt mange år på å shine opp blir iallefall helt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde spesifisert at det IKKE er lov til å fremme sin egen bil til kandidat. Tor nok mange synes at sin egen er den fineste. Blir for dumt om 50 melder seg på, og bare stemmer på sin egen. stemmer forresten superbeetle sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kansje litt gammel en E34 i dette selskapet her... men her er i alle fall min.. :D

DSC00955.jpg

Mye bra biler å se på... gøy med en slik tråd

Holy moses den var fin.. :D

Det som er under panseret på den er jo også ganske fint :D:wink:

DSC00929.jpg:twisted:

det grenrøret der har jeg lyst til å se bilde av :P singelturbo på v motor må bli et helsingens sjorareir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde gjerne heller deles inn slik som på concourse utstillingene..

Nyere modifisert, eldre modifisert, eldre orginal etc..

Eller fineste orginale e36 og fineste modifiserte e36. Og så kjøre dette på alle modellene...

Blir fort mye rot dette her :roll:

Å sammenligne en E92 335 m-tech rett fra utstillingslokalet bare med nye felger, sammen med en e30 m-tech2 som eieren gjerne har brukt mange år på å shine opp blir iallefall helt feil...

Er helt enig med deg der Superbeetle!:)

Men hvem skal ta ansvaret for det isåfall, moderatorene? Dem har vel bedre ting og ta seg av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...