luffi88 Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Jeg går helt klart for ///Magnus sin E46 M3 . e46 m3 må jeg si er den jeg liker best av alle bmw`ene. alt der er perfekt i mine øyne.. men som sagt alle har forskjellige meninger! e30 er jo seff nr 2. men bare fine biler på tråden så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Burde gjerne heller deles inn slik som på concourse utstillingene.. Nyere modifisert, eldre modifisert, eldre orginal etc.. Eller fineste orginale e36 og fineste modifiserte e36. Og så kjøre dette på alle modellene... Blir fort mye rot dette her Å sammenligne en E92 335 m-tech rett fra utstillingslokalet bare med nye felger, sammen med en e30 m-tech2 som eieren gjerne har brukt mange år på å shine opp blir iallefall helt feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Nå er ikke dette noen kåring egentlig heller, men et påskudd til å vise frem de beste bildene av bilen sin og kunne la folk skryte litt av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[tom]- Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Burde spesifisert at det IKKE er lov til å fremme sin egen bil til kandidat. Tor nok mange synes at sin egen er den fineste. Blir for dumt om 50 melder seg på, og bare stemmer på sin egen. stemmer forresten superbeetle sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Saltkjelen sin E61 og Magnus sin M3 er 2 fine biler, hevder seg på toppen av listen lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Blir kansje litt gammel en E34 i dette selskapet her... men her er i alle fall min.. Mye bra biler å se på... gøy med en slik tråd Holy moses den var fin.. Det som er under panseret på den er jo også ganske fint det grenrøret der har jeg lyst til å se bilde av singelturbo på v motor må bli et helsingens sjorareir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 ligger på bilforumet Går single rør fra alle sylindrene inn til turboen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 ligger på bilforumet Går single rør fra alle sylindrene inn til turboen også direkte link? er ikke så kjent på det forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Burde gjerne heller deles inn slik som på concourse utstillingene..Nyere modifisert, eldre modifisert, eldre orginal etc.. Eller fineste orginale e36 og fineste modifiserte e36. Og så kjøre dette på alle modellene... Blir fort mye rot dette her Å sammenligne en E92 335 m-tech rett fra utstillingslokalet bare med nye felger, sammen med en e30 m-tech2 som eieren gjerne har brukt mange år på å shine opp blir iallefall helt feil... Er helt enig med deg der Superbeetle! Men hvem skal ta ansvaret for det isåfall, moderatorene? Dem har vel bedre ting og ta seg av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Her er min E30 318 Cabriolet Grei den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Du får lage en ny tråd (eller forskjellige tråder) Med avstemning, kategorier også videre Slenger med et bilde av min E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gykr7k735 Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Her er min '87 735i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-owner Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Stemmer på 735i'en over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Får ikke noe finere enn en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Får ikke noe finere enn en e36 Jo....E32!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå