Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg ikke tar feil, hvor mange blå "M3" med 3 liters motor og 231 hk stående i Ålesund kan det være, så er denne bilen kjøpt av sønnen til et vennepar av foreldrene mine.

Av det jeg har lest i denne tråden så kan kjøpe være heller tvilsomt. Han host opp 349.000 for bilen.

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

350000,- for en 323 med 330 motor og M3 deler.....hjelpe meg.

Her er det en stakkar som er blitt kraftig ført bak lyset.

Bare tenk på forklaringsproblemet han får den dagen han prøver å selge den igjen.

Men en kan jo undre på hvorfor man ikke undersøker litt mer når man kjøper bil....

Skrevet

Jeg forstod det som at sønnen til et vennepar av foreldrene til kvileren hadde kjøpt den nå?

Eller er det han som prøver å selge den?

Skrevet

Det jeg og tenker, at man kan jo ikke ta chassinr til en kondømt bil for å overføre til et "nytt" chassi... er jo direkte svindel... alt jeg har skrevet er sakt fra selger _knut_ som han heter...

Noen her inne som gikk på å kjøpte den ? syns synd på ham når han skal selge den for og si det slikt...

Skrevet

Billig måte og jøre det på .

kjøpe et vrak av en 323 for 50-100 000 som ikke er meldt til noen selskap

kjøpe en stjåle M3 for 50-100 000 bytte runt på noen deler og nr .

vips så er det mange penger i lommen på kjeltringene

Skrevet

Men når det på vegvesen.no står registert 2001 er den da produsert i 2001 eller er det da den er første gangs registert i norge?

For den er ikke EU-kontrollert og EU-kontroll er ikke før i 2009 står det.. EU-kontroll skal vel utføres når bilen er blitt 4 år gammel og det var i 2005....

• 2 months later...
Skrevet

en gammel tråd ser jeg, men alikevel legger jeg inn litt tileggs info her. vist dette er sen bilen jeg tror det er noe det nesten sikkert er siden farga på bilen er den samme og den ble engang solgt til en i ålesud. Isåfall så er det kjøpt et helt nytt m3 karosseri til denne bilen forøvrig er også karosseri byttet godkjent av biltisynet.

Skrevet

Bilen var reg som 323. men var satt i 330motor og kompressor. Men kompressoren blei tatt av etter ei stund. derfor sto den først med 400hk og så med 231hk etter han hadde tatt av kompressoren.

Er ikke det tatt karosseribytte han meina da på den kresja bilen? med ett nytt m3 karosseri?

Bilen var vertfall rå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...