Saltkjelen Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Jeg blir til å bestille takspoileren, så da skal det bli spennende å se hvordan den blir seendes ut. Har ikke lyst på det grusomme AC-Schnitzer merket, så det blir vel da antakeligvis å sparkle over før lakkering..
andreastrones Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Hei der! Etter en dag med fotografering med E.H.D i dag, tipset han meg om et biltreff borte på Oasen i helga. Tenkte jeg kanskje skulle ta meg turen bortom der med Paramedix5's gamle bil. Vet du kanskje om flere som skal der?
m-blå Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Hei der!Etter en dag med fotografering med E.H.D i dag, tipset han meg om et biltreff borte på Oasen i helga. Tenkte jeg kanskje skulle ta meg turen bortom der med Paramedix5's gamle bil. Vet du kanskje om flere som skal der? Heisann. Aner ikke hvem som skal der da jeg nå er på jobb i nordsjøen. Vil tippe at du får noen utrolig bra bilder av bilen når E.H.D har knipset Er det den blå cabèn til Paramedix5 du har? Utrolig flott bil. Du får legge ut noen bilder her da når du får dem fra E.H.D.
m-blå Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 E.H.D her på forumet tok i går noen utrolig flotte bilder av bilen min. ( synes ihvertfall jeg). Som jeg har sagt før, så synes jeg han er en trollmann med det kameraet sitt, og nå ble det endelig en tjangs til og ta noen bilder av min bil. Her er noen av dem:
Saltkjelen Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 For noen fantastiske bilder av en nydelig bil. EHD vet virkelig det å få fram det beste med bilene han fotograferer.. Han skulle gjerne fått lov til å ta bilder av min dersom han hadde vært her nede i traktene.. Noen nye oppgraderinger for bilen da?
Espen* Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Nydelig bil du har! E60/61 Touring er drømmebil altså, snur meg nesten hver gang jeg ser en. Hva jobber du med offshore forresten?
ingard Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Flotte bilder.. Utrolig klarhet i bildene hans..
m-blå Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 For noen fantastiske bilder av en nydelig bil. EHD vet virkelig det å få fram det beste med bilene han fotograferer.. Han skulle gjerne fått lov til å ta bilder av min dersom han hadde vært her nede i traktene.. Noen nye oppgraderinger for bilen da? E.H.D er utrolig dyktig med kameraet ja Har ingen planer om noe nå nei.....akkurat fått montert inn ny, oppgradert turbo da. Det var pga. noe smånykking rundt 1500o/m. Kan nok ikke nevnes som noen oppgradering da ingen ser den allikevel
m-blå Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 Nydelig bil du har! E60/61 Touring er drømmebil altså, snur meg nesten hver gang jeg ser en. Hva jobber du med offshore forresten? Takker.....Jobber som sementer for Halliburton ombord på denne: http://www.aftenbladet.no/energi/olje/article607849.ece
Espen* Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Kult! Jeg starta akkurat som lærling i Halliburton nå, cement:) Kanskje du er så uheldig at jeg havner på Inspirer..
Steffan C Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Utrolig (igjen) av E.H.D, får vann i munn av disse bildene
E.H.D Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Se der var bildene oppe til allmenn beskuelse, ble ganske så fornøyd selv med hvordan de ble, og må si at bilene av bilen i fart ble ganske så bra (dette var de beste av ca 110 bilder i fart) Og bilen er jo bare nydelig med de felgene. Men må bare få nevne at jeg er litt irritret på den komprimeringen av bildestørrelen (byte) som skjer med bildene ved opplasting, vet det er pirkete, men det er litt kjedelig å ha en opplastingsfunksjon som reduserer bildekvaliteten noe.
ingard Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Se der var bildene oppe til allmenn beskuelse, ble ganske så fornøyd selv med hvordan de ble, og må si at bilene av bilen i fart ble ganske så bra (dette var de beste av ca 110 bilder i fart)Og bilen er jo bare nydelig med de felgene. Men må bare få nevne at jeg er litt irritret på den komprimeringen av bildestørrelen (byte) som skjer med bildene ved opplasting, vet det er pirkete, men det er litt kjedelig å ha en opplastingsfunksjon som reduserer bildekvaliteten noe. Jeg opplever imageshack som den hosten som komprimerer minst.. Ser at de er noe kornete ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå