BMW E93, nå E63:-) Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Meget trist å høre!!!Jeg har netopp kjøpt brukt bil med Premium Select og opplever at de fikser det meste når man har denne garantien. Ser det mye prat om Toyota, for all den en fin bil men, hva med Rang Rover av nyere type Synes Range Rover sport er en lekker bil! Men er skeptisk til Range Rover av en eller annen grunn... Kanskje uten grunn men dog...
Saltkjelen Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Jeg har rattet rundt i en 2005 Range Rover Vouge 3.0d (BMW motor) opptil flere ganger i det siste og det er en fantastisk bil med en vanvittig flott kvalitetsfølelse. Det var noe galt med firhulstrekksystemet.. Joda, der kom Range Rover å hentet bilen hjemme og tok den med til verksted. Når den var ferdig kjørte de bilen tilbake og reparasjonen fikk vedkommende kostnadsfritt. En vanvittig service. En fantastisk bil med en grom lyd med disse 4 eksosrørene plantet i hekken.. Toyota da.. Hvis du først skal kjøpe en får du kjøpe Tundra.. Alt annet er.. ja.. japse..
M3cabriolet Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 mmmm... Ja, tundra er sakene sine det. kjøpte en ny suburban som arbeidsbil i fjor, og sto lenge å vurderte tundraen! den er mektig! men det ble chevrolet da, har alltid vært superfornøyd med det tidligere, og de har virkelig lagt seg i selen når det kommer til både teknisk og opplevd kvalitet, så jeg angrer ikke. for å ikke spore denne tråden mer av nå, må jeg si at jeg kjenner frustrasjonen på dine vegne når det gjelder denne bilen. spørs om den er en "mandags-bil" kjenner flere som har/har hatt både e39 og e60 og de er superfornøyd med de, og har ikke hatt noen problemer. håper du slipper mer kostnader nå, det er jo en deilig bil du har, og den skal nytes!
KriZ87 Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Har en Discovery 3 som har vært ganske hyppig inn og ut av verkstedet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå