Bimmerhansen Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 skal til bergen i helgen og hente drømmebilen min, en 1.9 z3. Hva bør jeg se etter på disse bilene? noen som har erfaringer med disse eller vet om ting som jeg bør koste på eller ting som gjør den enda penere?
FatLaces Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 litt usakling, men er det en roadster du vil ha pga roadsteregenskaper anbefaller jeg mx-5 istedenfor z3. men nå ser det ut som du allerede har bestemt deg så lykke til med bilkjøpet forøvrig kan du jo kikke her for litt tips om bilen din http://www.bimmerfest.com/forums/forumdisplay.php?f=7 så da er det bare å glede seg til sommeren
Ron Jeremy Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Seriøst, Z3 er den av alle BMW som er mest driftsikker, og den ser ut til å holde seg meget godt i pris! Hentet inn en 96 mod 1.8 til en kollega for et par år siden, og han har vært meget fornøyd. (motorene på denne har problemer med oljelekkasje imidlertid) Men her har du en glimrende roadster! Personlig syns jeg I6 er betydningsfullt i en bil uten tak, men det er smak og behag. Av utstyr er det sportseter, klima og evt hardtop/forberedt for hardtop som kan være greit å ha. Har du bilder av bilen?
hagenisse Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 skal til bergen i helgen og hente drømmebilen min, en 1.9 z3. Hva bør jeg se etter på disse bilene? Alt man ser etter på en bruktbil. Z3 har ikke noen spesielle feil. Bortsett fra at hele bakstillinga detter av da, men det gjelder jo vanlige e36 og e46 også. noen som har erfaringer med disse eller vet om ting som jeg bør koste på eller ting som gjør den enda penere? Utvalget av stæsj til Z3 er lite, så det begrenser seg til evnt. orginalt utstyr du ikke har. Whalen seat bushings er et must, men jeg er usikker på om det også gjelder stolene i cab-ene.
Gunnar Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Z3 er kul bil. Drit i grinebiterne og kjøp deg en skikkelig morobil!
Geir Anders Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 skal til bergen i helgen og hente drømmebilen min, en 1.9 z3. Hva bør jeg se etter på disse bilene? Alt man ser etter på en bruktbil. Z3 har ikke noen spesielle feil. Bortsett fra at hele bakstillinga detter av da, men det gjelder jo vanlige e36 og e46 også. noen som har erfaringer med disse eller vet om ting som jeg bør koste på eller ting som gjør den enda penere? Utvalget av stæsj til Z3 er lite, så det begrenser seg til evnt. orginalt utstyr du ikke har. Whalen seat bushings er et must, men jeg er usikker på om det også gjelder stolene i cab-ene. Det gjelder også i roadsterene ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå