Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er virkelig en kjempepen bil du har, Gaute :) Og bildene var lekre!

Jeg synes M6 replikaene sitter som et skudd på bilen! Vurderer selv slike til vinterfelgene neste år.. :)

• Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det er virkelig en kjempepen bil du har, Gaute :) Og bildene var lekre!

Jeg synes M6 replikaene sitter som et skudd på bilen! Vurderer selv slike til vinterfelgene neste år.. :)

Ja er fornøyd med bildene! :)

Da ble M6 replicaene bestillt i dag i gun metal farge. Får dem forhåpentligvis før påske! Er absolutt felger som funker som vinterhjul! :wink: Så blir det i tillegg ikke så trist å sette på vinterhjula igjen etter sommeren...

Skrevet
Ahh, du kjøpte dem :D da må vi få tatt bilder igjen! når bestiller du Vertini Riviera?

Så snart jeg finner ut hvordan dekk dim jeg kan ha på bilen. Vil ha den dimmen jeg skal kjøre med godkjent i vognkort.... Skal prøve å ringe BMW Norge i dag.

Skrevet

Da er sommerhjul også bestilt.... Etter samtale med BMW Norge i går viste det seg at det var bare en dimmensjon de godkjente til E60, 03 modell dersom felgene var 19".

245/35/19 foran. 8" bredde og 20 i innpress.

275/30/19 bak. 9,5" bredde og 32 i innpress.

I følge biltilsynet fikk jeg dette skrevet gratis inn i vognkortet dersom jeg hadde med bekreftelse fra BMW på at dette var i orden.

Så da blir det den dimmen! Synes 275 høres veldig "alvorlig" ut, men pent blir det vel. :)

Er det noen andre som har 32 i innpress bak??

Skrevet
bestilte du hos oss?

Selvfølgelig! :wink: Felgene mine og felgene dine reiser nordover sammen i april en gang. Kjøpte de nye vinterfelgene også hos andøy dekkomsetning. De får jeg over helga.

Skrevet

Da var "M6" felgene på plass på bilen! :D Tok bare et par dårlige bilder. Ser ikke helt optimalt ut heller da jeg ikke har fått tak i nytt "senter merke" enda. Tror BMW emblemet med carbonlook isteeden for blått blir bra på disse? Er iallefall meget fornøyd med disse som vinterhjul!! 8)

d6zxmw8qyqqibwry79zq.jpg

1z2wynsis2cxitojjdzw.jpg

Skrevet

Gratulerer, M6 hjulene passer svært godt på både E60 og E61. Personlig ville jeg ha foretrukket 18", men jeg forstår valget ditt godt. Husker ikke i farten, har du noen planer for sommerhjulene? :)

Skrevet
Gratulerer, M6 hjulene passer svært godt på både E60 og E61. Personlig ville jeg ha foretrukket 18", men jeg forstår valget ditt godt. Husker ikke i farten, har du noen planer for sommerhjulene? :)

18" ville ikke funket for meg nei... 17" ble så bra, at jeg ville ikke ødelagt noe av kjøreegenskapene for å gå opp en tomme. Den er stiv nok med sportsunderstell. :wink:

Blir 19" på sommerhjulene. Står vel her oppe en plass. Er bilde av dem på side 3. Så kjører jeg dimmen BMW Norge har godkjent, slik at jeg får det godkjent i vognkortet.

• 2 weeks later...
Skrevet
Har du komplett utstyrsliste av bilen?

Hvor mye senker sportsunderstellet kontra originalt?

Sportsunderstellet senker 15mm kontra det som er originalt.. :)

Skrevet
Har du komplett utstyrsliste av bilen?

Hvor mye senker sportsunderstellet kontra originalt?

Sportsunderstellet senker 15mm kontra det som er originalt.. :)

Du saltkjelen er jo et vandrende BMW leksikon :lol:

godt å ha slike innimellom :D

Må dempere og fjærer skiftes eller bare fjærer?

Skrevet

Har hørt flere si 30 mm... Men er ikke sikker. Vet ikke om man må bytte både dempere og fjærer. Vil tro d.... Sikkert mange her som vet!

Har bare en utskrift av utstyrslisten på kontoret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...