E.H.D Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Søndag 8 mars på Amanda storsenter, der kan vi stå under tak hvis det er styggt vær Jeg går ut i fra at du mener søndag 9. mars Tar kanskje turen jeg og.
TOREBMW Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 det blir nok søndag den 9 mars.ser ut for at det kan bli supert oppmøte gitt..gleder meg
awt Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Jeg gjentar meg selv jeg. Hvilket klokkeslett? Det er forholdsvis lyst "lenge" for tiden, så det trenger jo ikke å være alt for tidlig.
Sveddi Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Eg regne med at eg stille opp,bare setta på sommarhjulå mine sånn at bilen ser kjekk ut igjen å at eg e edru nok te det...hehe
BMWPower Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Søndag 8 mars på Amanda storsenter, der kan vi stå under tak hvis det er styggt vær Jeg går ut i fra at du mener søndag 9. mars Tar kanskje turen jeg og. *host* Ja klart søndag den 9 mars Tror det hadde blitt litt plass problemmer skulle vi hatt bimmers treff på amanda en lørdag Ang. klokkeslett... Skal vi si fra kl 14.00??
Tommy Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Da får jeg ta det igjen neste gang, ettersom jeg fyller året på fredagen, å vi skal ha en del festligheter på lørdagen, så er jeg nok ikke kjørbar før langt utpå søndag ettermiddag. Så jeg får nok ligge hjemme på sofaen å se åpningsløpet i MotoGP fra Qatar isteden for. Kos dere, å ta mye bilder.
Frode D Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Hva med 15 eller 16? Har ikke lyst å kjøre fra Os kl 1 etter en bytur 14 er litt idlig, siden mange er ute på lørdagen
Steven Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 9. mars passa ikke for meg Kan vi ikke ta det i slutten på mars da heller? hehe Kunne jo ha laga en avstemming med alle søndagene fremmover i mars å sett hvilken dag som fikk høyeste score?
RoaldJ Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 stemer jeg også for.. siden jeg kanskje muligens ska opperere knee 7 mars
Oderschvank Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 så da har du fri 9.mars? Tror nok eg tar turen opp eg og, får se koss været blir
BMWPower Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Syns det e greit å ha d litt tidligt, så komme me oss hjem t ei ok tid. For oss så som har noen timar å kjøra før me e hima, f.eks Bergen
Astri Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 jeg må da kunne kjøre da Irene tar seg av det vettu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå