Gå til innhold

Cise`s 320i E36

Cise
 Share

Anbefalte innlegg

Liten update. Bilen er på veien igjen etter drivaksel bytte, men skulle bytte topp-pakning her om dagen men greide selfølgelig å vri av den første bolten som står ned i toppen:( heldigvis knakk den ikke nede i toppen. så venter på bolter fra GS. Prøvde bavaria men de hadde rota vekk bestillinga mi så det ble ikke no.

HÅPER på å få montert senkeskåler før gatebil men har ikke snakka med none verksted ennå men tar det til uka. Sideskjørt er handla inn men ikke lakkert eller no. Tar det når skattepengene kommer;)

Noen som har noen tips om montering av sideskjørt evt. DIY?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er coilovers bestilt :) Gikk for JOM coilovers.. Må teste det for har ikke så veldig greie på coilovers så skal bli spennende å se åssen det er. Hadde coilover før jeg bytta til det jeg har nå men gikk ikke ann å stille på det + at fjøra var knekt på den så ble ikke noe der gitt ;) Får også montert sideskjørt imorra tenker jeg. Får de tilbake fra lakkering da så. Tenkte jeg skulle lage en liten DIY av monteringa siden det ikke finnes her så greit å få det med seg fra min side :)

SPM: Åssen gjør jeg med topplager? Bare å bruke de som står på eller skaffe noen nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Har scorpion potte ja. Lyden er grei den. Kansje litt bråkete på lavt turtall men vanesak.

Er det samme om det er coilover eller vanlig senkesett? For har vanlig nå. De ble bytta samtidig med senkesettet. De sa det at de måtte bytte de for de passa ikke for det sto coilovers forran før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 months later...

Må vel kansje oppdatere litt her da men er ikke så mye å si men har ihvertfall fått skaffa meg både coilovers og GSP topplagere.. Bilen står bare inne å koser seg under tak den da.. Har liten plan om hva jeg skal rekke før våren er ihvertfall å få på coiloversa og få bytta katalysatoren for den som står på bare henger å slenger.. Skal også bytte til org. lykter.. fikk skaffa noen fra en delebil i god stand, trenger bare en god vask med tannbørste :wink:

Vurderer å få tak i noen gule grøftlys og gule innerglass til lyktene men vil få det fotoshoppa først tror jeg.. Kansje hive på noen klistermerker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Endelig fått på coilovers på hele bilen :P GT leppa måtte vike da men, gjør ikke noe det skal bare få tak i en ny leppe i svart til M-fangeren så blir det bra:)

l259ea4svgaynw8o4fra.jpg

lp5bg97n12c0yhasu5rx.jpg

indvietv7dr8sxln6ql7.jpg

9ji0t2hwf42gmzzc67mv.jpg

Har ca 40 mm gjenger igjen forran

xuchjl595gmekulna9nq.jpg

Og helt i bunn bak

chdii3hlbhurspdjxc1o.jpg

Fornøyd nå ja:) bare en liten 4-hjulskontroll så blir det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...