BRIO Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Nytt treff på Vestkanten 3. etg. Lagunen som vi hadde planer om for dette treffet, har bommer ved garasjen. Hvem kommer?
xZoPpY Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Bom der med mc donalds også? Stemmer for rundtom lagunen jeg, mye bedre enn å gjemme seg bort på toppen av et parkeringshus. Kommer ikke opp der med lave bilen min
Superbeetle Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Jeg kommer Men det sa jeg jo sist søndag også da....hmm.. Håper jeg kan få på sommerhjulene også..
Storkaren Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Jeg kommer... Kjipt å gjemme seg vekk, men sånn er det når været sansynligvis ikke tillater noe annet.... Dersom været er bra går det jo ann å forandre på ting etter vi møtes, en kjøretur blir det vel uansett! Flere som kommer???? vi må sørge for å bumpe tråden så den holder seg på første side:)
kris32 Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Vist det blir bra vær så hadde jo Ikea i Åsane vært en bra plass å treffes.
///MPower Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 eg kommer denne gangen og eg... får håpe det kommer litt fler denne gangen da
Frode D Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Jeg reiser offshore imorgen så tviler på jeg når det
tigern1984 Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Skal se om jeg klarer å få med meg en kompis som også har bimmer, og joine dere.
Hanzo/// Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 vi har hatt en avsteming på det og det blir vestkanten! Jeg håper på å komme denne gangen i hvertfall, men det spørst på om jeg har fått bilen igjen fra lakkering...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå