tonyku Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Må være litt barslig her jeg sitter å kjeder meg. Denne tråden går ut på å finne en bil til den som vil ha en... Altså om jeg sier at jeg vil se en grønn og hvit Ferrari Enzo, må nestemann finne det for å si hvem h*n vil ha... Men vi holder oss unna slikt som for eksempel, en lilla Ferrari Enzo med grå prikker, det er så liten sannsynlighet for å finne noe slikt at dropper vi... men å si at du vil se en bil med prikker på er noe annet, så lenge du ikke velger farger... Du kan også si noe så enkelt som en Ford Mustang... Det er opp til deg... Hvis ingen finner en slik bil en persjon vil ha før det har gått 1 døgn (24 timer, altså ikke ett sekund før) må den personen som ønsket seg en bil sist, enten legge ut ny, eller i en annen farge eller ingen spesiell farge om h*n ikke vil det... Jeg vil se en Bmw E46 i krom lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 da vil jeg se en Schnitzer S3T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Jeg vil se E28 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 hmm da vil jeg gjerne se en strøken E21. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Genial tråd Jeg vil se en sort e46 m3 med 20" felger. Disse må ha gullsenter og polert/krom kant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Jeg vil ha en Svart E21 323i med Alpina felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Vil gjerne se en strøken 1600 cabriolet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Jeg får hive meg på, når det var en sånn enkel 'request' Jeg vil gjerne se en hvit E34 med en forferdelig stygg ALU-vinge edit: argh, feil på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hmm etter lengre tid med søking fant jeg denne. Lakkert men den er i alu Jeg vil se en Bmw monstretruck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 da får du ønske deg en bil til da EDIT: der hadde du endre det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 bmw monstertruck skal bli.. nærmeste jeg kom.. http://images.bimmers.no/files/brr0f5d6d2e2lu da vil jeg se en svart hamann 6 serie med monsterhjul som var i total bmw på en reklame der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 fant en her. men sliter med å laste opp bildet=) http://www.autospies.com/images/users/C ... er1_10.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Hvis du bruker FireFox, så høyreklikker du bare på bildet å trykker "kopier bildeadresse" å limer inn mellom IMG-taggene i forumet. Bruker du Internet Explorer så høyreklikker du på bildet, velger egenskaper og kopierer hele adressen. (I de fleste tilfeller vil URL'en slutte med .jpg/.jpeg/.png eller andre bildeformat-endelser) Bruker du Opera eller noen andre nettlesere, så husker jeg ikke framgangsmåten i hodet, desverre edit: stressleif. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 bmw monstertruck skal bli.. nærmeste jeg kom.. http://images.bimmers.no/files/nz7qq18pkse12aqcooox.jpg' alt='nz7qq18pkse12aqcooox.jpg'> vet ikke om det kan kalles monsterhjul men.. Jeg vil se en pen lada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå