Gå til innhold

Kan du finne bilen?

tonyku
 Share

Anbefalte innlegg

Må være litt barslig her jeg sitter å kjeder meg.

Denne tråden går ut på å finne en bil til den som vil ha en...

Altså om jeg sier at jeg vil se en grønn og hvit Ferrari Enzo, må nestemann finne det for å si hvem h*n vil ha...

Men vi holder oss unna slikt som for eksempel, en lilla Ferrari Enzo med grå prikker, det er så liten sannsynlighet for å finne noe slikt at dropper vi... men å si at du vil se en bil med prikker på er noe annet, så lenge du ikke velger farger... Du kan også si noe så enkelt som en Ford Mustang... Det er opp til deg... Hvis ingen finner en slik bil en persjon vil ha før det har gått 1 døgn (24 timer, altså ikke ett sekund før) må den personen som ønsket seg en bil sist, enten legge ut ny, eller i en annen farge eller ingen spesiell farge om h*n ikke vil det...

Jeg vil se en Bmw E46 i krom lakk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du bruker FireFox, så høyreklikker du bare på bildet å trykker "kopier bildeadresse" å limer inn mellom IMG-taggene i forumet.

Bruker du Internet Explorer så høyreklikker du på bildet, velger egenskaper og kopierer hele adressen. (I de fleste tilfeller vil URL'en slutte med .jpg/.jpeg/.png eller andre bildeformat-endelser)

Bruker du Opera eller noen andre nettlesere, så husker jeg ikke framgangsmåten i hodet, desverre :D

edit: stressleif.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...