Ca///e Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Ikke store bildene men... Liten fantasi for hva jeg har lyst til å se, så jeg byr på en gratis runde til en som vil se noe spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 jeg vil se e34 cupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Her: Jeg vil se den tøffeste Volgaen som er å oppdrive! (Forresten overrasket over at ingen la inn et bilde av Lotus Ladaen fra Top Gear tidligere i tråden). Må bli denne, med BMW V12 Da vil jeg se en, hmmm, en bil med rolls royce merlin v12 flymotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Her: Jeg vil se den tøffeste Volgaen som er å oppdrive! (Forresten overrasket over at ingen la inn et bilde av Lotus Ladaen fra Top Gear tidligere i tråden). Tja.... Vil gjerne se et gromt og spesiellt eksemplar av nye M3 E92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Vil gjerne se et gromt og spesiellt eksemplar av nye M3 E92. Er en E92 M3, Hamann sin. Denne er spesiell og grom slik som du ville ha den Da vil jeg gjerne se et prakteksempel på en Z3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Noen som vet hva dekkene på den Hamann M3 heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Noen som vet hva dekkene på den Hamann M3 heter? Wheels in 20-inch Wheels in 20-inch size match best to modified “Thunder”. HAMANN offers this size with design “Edition Race”. The appearance of this three pieced, ultra-lightweight, forged rim in cross-spoke design with black spider is characterized by 9 main spokes, each branching outwards into two further spokes. Next to this striking, exciting design the titanium bolts are particular attention getters. Icing to the cake is the elegant looking high-gloss polished rim flange. Applied in front, this wheel comes in 8,5Jx20 with tires in 10,5Jx20-inch. Rear end of the 560 hp “Thunder” is carried across asphalt in tires 325/25 ZR20. HAMANN equips the “Thunder” with S1 EVO high performance tires from technology partners HANKOOK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Ikke et utpreget billigdekk virker det som. Koster ca. 1500,- for 225/35-19 med dagens kurs. Og prisene pleier jo være en del lavere i usa enn her hjemme som vi vet. Synes dekket så kult ut Minner litt om conti sport contact egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbk Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Da vil jeg gjerne se et prakteksempel på en Z3. Litt usikker på om du mener original eller stylet, her er en i førstnevnte kategori. Jeg vil se en BMW som viser rumpa til en Audi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Jeg vil se en BMW som viser rumpa til en Audi. Jeg vil gjerne se en Range Rover P38a Overfinch, skal være sølvgrå og ha tente xenonlamper i front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Jeg vil gjerne se en sølvfarget Gumpert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Sølv farget Gumpert: Vil gjerne se en Helt svart E36 Sedan Med Rieger Infinity Bredding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Da vil jeg se en hvit e30 m3 med 16" bbs rs med gullsenter, den må og ha evo2 front og carbonflapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Da vil jeg se en, hmmm, en bil med rolls royce merlin v12 flymotor Her har du hele tråden også http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?p=1&f=23&t=245424&h=0 Jeg vil se et bilde av 325 Leichter Einheits PKW, tror det var det den het Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå