MF DUFF Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 For å få 420 suge-hk i den motoren der, så skal du trimme en del.. Ja det må nok en vifte i innsuget for å få det til... Kunne kansje fått 420hk uten også men det ville nok blitt ganske korte service intervaller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Kan vel ikke "menge" meg med dere jeg, siden jeg "øddelegger" bilen. ??Skilter har jeg heller ikke Du må! hehe... Du ødelegger ikke i mine øyne! Jeg lurer på å gjøre nesten det samme som deg, kunne tenkt meg en banebil og vet om en billig i Houston. Hvis jeg skal bygge hus må jeg nok redusere bil budsjettet 60-70%... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 MF DUFF: Skal du selge den ja, ligger vel "litt" over mitt prisnivå likevel... :/ Visste ikke at du hadde 20" på sommerfelgene, hmm.. skjønner at jeg må tenke nytt jeg også... he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 MF DUFF: Skal du selge den ja, ligger vel "litt" over mitt prisnivå likevel... :/ Visste ikke at du hadde 20" på sommerfelgene, hmm.. skjønner at jeg må tenke nytt jeg også... he he. Husker ikke hva som sto på når du var med... Slik ser den ut med 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Kan vel ikke "menge" meg med dere jeg, siden jeg "øddelegger" bilen. ??Skilter har jeg heller ikke Klart du kan! Et så gjennomført og seriøst prosjekt som ditt, fortjener absolutt plass her i denne samletråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Jeg kommer nok til å selge denne bilen om ikke så lenge, jeg har bestemt meg for at jeg skal ha den nye M3en før jeg begynner med husprosjekt igjen. Da må nok jeg tilbake til en E30 eller E36 M3 igjen. Men kommer da til å bygge meg en bane /gatebil slik jeg vil ha den. Jeg ble veldig overrasket over hvor komfortabelt de var med 20" på M3. Har ikke problem med å anbefalle de til andre nei Send meg en PM når du vurderer å selge da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 MF Duff sin M3 Hartge CSL er en av de råeste bmw`ene jeg har sett. Sykt! Her utenfor Kvadrat: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 MF DUFF: Og det er den fineste E46 M3en i landet! Enig! Tørr jeg spørre hva du måtte gi for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morwik Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 tror ikke du får noe svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Er det CSL motor i den der din MF DUFF? Så den der tok reggnr og sjekka opp, står kun 343 Jævlig rå M3 *villha* Edit: du har alltid hatt carbon tak? Så en akkurat lik, bare ikke carbon tak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al Bundy Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Motor: M3 CSL motor med Ca 360 HK ved 7 900 rpm, Ca 370 Nm ved 4 900. ("Ca" er pga av at det er montert Hartge effektanlegg og noe forandring på elektronikken. Blandt annet at den ikke har toppfart sperre.) Hefitg innsug! Bytt ut innsuget på CSL motoren og du få ut enda mere HK. Det originale innsuget er dårlig på CSLen. Er dårlig flow i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Er det CSL motor i den der din MF DUFF?Så den der tok reggnr og sjekka opp, står kun 343 Jævlig rå M3 *villha* Edit: du har alltid hatt carbon tak? Så en akkurat lik, bare ikke carbon tak! Du kan umulig sjekke dette opp siden den verken er en vanlig M3 eller en CSL. men en Hartge, å hva hartge har gjort med denne kan ikke du finne ut med å sjekke noe registrerings nummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Vi trenger ikke lage dette til en salgs tråd om min bil... De som er seriøst ute etter denne bilen kan sende en PM eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Er det CSL motor i den der din MF DUFF?Så den der tok reggnr og sjekka opp, står kun 343 Jævlig rå M3 *villha* Edit: du har alltid hatt carbon tak? Så en akkurat lik, bare ikke carbon tak! Som nevnt er det en ganske lik på denne her i Stavanger og mange tror det er denne som er Hartgen fordi den er mere stylet og skiller seg mere fra ander M3er. Alltid hvert carbon tak på min. Du har nok sett en annen... Min står med 265KW i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Bytt ut innsuget på CSL motoren og du få ut enda mere HK. Det originale innsuget er dårlig på CSLen. Er dårlig flow i det. Hvordan kan det være dårlig flow i et CSL innsug? Jeg ser ikke hvorden du skal klare å få så mye mere HK med å bytte det? Her er hoved åpningen bak den er det ingenting annet enn et panelfilter... Her er bilde tatt inn i innsuget, hullet som kommer opp i bunnen kommer fra hullet nede i fangeren. Filteret ligger midt i boksen og bak der er gassspjellene... Så jeg lurer på hvor luftstrømmen blir redusert så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå