Cyrus^^ Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Er nå ikke få E30'er som får en til å grine blod heller. Med den tilgjengeligheten det er på E36 som "ok"-prisa biler for folk flest, så er det ikke så rart at det er mange av de som ikke ser ut. Kommer nok en del E39 og E46er også når disse detter i pris med tiden.
Spinx Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 greit nok den er ikke så veldig fin, men det finnes jo håp for den. verre med E46 coupe den bilen ser f*** ikke håp for.
325ixturbo Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 he he det går en lignende i trondheim også, men den har m3 emblem foran på begge framskjermer og bak, så det er en skikkelig m3
Springsteen Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Dette kommer nok av at 3-serien er en mindre, i utgangspunktet mer "sporty" bil, som unge faller for, mens 5- og 7-serien har en eldre kjøpergruppe. Desverre har mange unge "dårlig" smak. Bare de liker bilene sine selv er ikke jeg så nøye på det, det er jo de som må kjøre rundt i dem Men jeg må si jeg ofte får meg en god latter på deres vegne.
Dr_S Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 E36 er dessverre herjet masse med av eiere som heller skulle kjøpt seg japsebil
zH- Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 e36 og e30 er vel ganske overrepressentert når det gjelder japsestyling ja men det finnes en del godt gjennomførte også da
buchern456 Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 æsj er så stykt når folk gjør sånn med bilene sine. og den jævla japse stylinga. blir kvalm av sånt
Mexos Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Haha, den der så jeg i Bergen forrige helg. Reagerte også veldig på V6 merket
Lars89 Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 E46 og E39 er for lengst blitt ungdomsbiler. En del av de begynner å bli ganske herja med monster-lignende fangere, kantkjørte 18' kromfelger og neon.
Muffins Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 jaja shit happens har faktisk samme lykter som meg
Bimmerlars Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Våkna vel skikkelig du da når det første som møtte deg utafor døra var det der? At det går ann å bomme sååå inni hælvette på styling av en bil...
oddis Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 E36 og Ebay går jo omtrent hånd i hånd når det gjelder styling og duppetitter, så kanskje ikke så rart. Det var samme "plastikk" problemet med E30 før, men det har til en viss grad avtatt siden bilene har blitt såpass gamle og slitte (heldigvis) at de ofte kun eies av rene hardcore entusiaster. Jeg har filosofert litt om det der, og E36 har flere solgte eksemplarer, de er til en viss grad billigere enn eldre alternativer. Jeg har inntrykket av "vanlige" folk (oftest unge) ofte kjøper E36 bare fordi at BMW er en kul bil å eie. Påfallende er det da og tenke på at 3-4 kompiser av bror min (som overhodet ikke er bilintressert) kun eier E36 og E46 uten noe videre mods. I min nærmeste omgangskrets har jeg merket noe alarmerende, over 60% av dem har enten eid eller eier en E30 ! Scary... eller bare påfallende typisk? Selv likte jeg E36 mye bedre da jeg var 15-16 år, inntil jeg fikk se en E30 2d M-tech II da jeg var 17, da var det kjørt. Såvidt meg bekjent har det heller aldri vært en helrå E36 i Norge, som kan sammenliknes med det beste av E30? Tenker på skikkelig motor, drivlinje, understell og perfekt finish. Rekk opp hånda om du vet. Kanskje E36 tiltaler en annen type mennesker enn E30?
Bimmerlars Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 E36 og Ebay går jo omtrent hånd i hånd når det gjelder styling og duppetitter, så kanskje ikke så rart. Det var samme "plastikk" problemet med E30 før, men det har til en viss grad avtatt siden bilene har blitt såpass gamle og slitte (heldigvis) at de ofte kun eies av rene hardcore entusiaster.Jeg har filosofert litt om det der, og E36 har flere solgte eksemplarer, de er til en viss grad billigere enn eldre alternativer. Jeg har inntrykket av "vanlige" folk (oftest unge) ofte kjøper E36 bare fordi at BMW er en kul bil å eie. Påfallende er det da og tenke på at 3-4 kompiser av bror min (som overhodet ikke er bilintressert) kun eier E36 og E46 uten noe videre mods. I min nærmeste omgangskrets har jeg merket noe alarmerende, over 60% av dem har enten eid eller eier en E30 ! Scary... eller bare påfallende typisk? Selv likte jeg E36 mye bedre da jeg var 15-16 år, inntil jeg fikk se en E30 2d M-tech II da jeg var 17, da var det kjørt. Såvidt meg bekjent har det heller aldri vært en helrå E36 i Norge, som kan sammenliknes med det beste av E30? Tenker på skikkelig motor, drivlinje, understell og perfekt finish. Rekk opp hånda om du vet. Kanskje E36 tiltaler en annen type mennesker enn E30? Har du ikke sett den grønne coupen med hard core racing innredning i carbon med sugetrimma S-motor? Dessverre ingen link å gi deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå