Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er folk fornøyd med servicen på gs i trondheim? Jeg var innom her om dagen og ble møtt av et surt tryne og sjokkerende dårlig kundebehandling: Har vært kunde der lenge og lagt igjen mye penger, men vurderer nå å kjøpe delene en annen plass. Andre som har opplevd det samme?

Skrevet

Njaei..Var inne på gs sirevåg for å hente en bunnpannepakning..Servicen var grei den, og pakningen ble hentet kjapt, men var noe care-face over staben :P

Etter at bavaria ble lei av den sunne konkurransen fra billige gs-bildeler, kjøpte de jo dem opp. Deretter ble prisene justert til bavarias nivå, og jeg velger å se etter alternative, billigere løsninger uansett :) Skal jeg imidlertid ha en mindre sak ASAP, så er GS gode å ha, masse på lager og kjappkjapp levering :wink:

Skrevet

Bor bare noen 100m unna, så det er jo veldig kjekt sånn sett :P

Han var jo ikke verdens blideste person, men hyggelig var han jo. Fikk nye logoer på vinterhjulene, og de hadde bare to. Neste dag fikk jeg melding om at jeg kunne komme å hente de to andre. Så ingen klager enda..

Og nettbutikken fungerer jo like bra. Veldig hjelpsom i telefonen. De kan mye..

Skrevet

bor i stavanger, så avdelingen på sirevåg er ikke så altfor langt vekke.

Servicen der var god, virket litt slakkt på kontoret, men var oppegående på delelageret :)

De er også umulige å få tak i på telefon.

Og de glemte å ringe når felgene mine hadde kommet, ellers ingenting negativt.

Skrevet

Flyttet inn til EMM sport hvis jeg forstod det rett.

Tidligere når JO stod for butikken var det grei service, men opplevde at de telte feil på leverte deler, og delene viste seg å være mye under halv pris på Strandveien.....

Ikke handlet noe der siden.

Skrevet

Synes også GS har knallgod service og leverer varer kjapt. Kjører en del ganger ut til GS i Bud iløpet av et år. Hender at jeg bestiller over internett. Fornøyd med GS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...