Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på Bilsalongen å kikket på den bilen der :D Syntes bildene var dårlig. For fy F. for en bil. Hadde ikke gjort meg noe å kjørt rundt i den i sommer. Og interiøret, det var drit fett, og sykt godt å sitte i!

Skrevet
Digg bil! Mulig jeg er litt vel uvitende her, men hvilken motor er egentlig 3,0si? Hva er forskjellen på en si og en i?

Sport version mener jeg.. med sport knapp og mer knæsjene seter osv, sport knappen derimot utgjør liiite forskjell. Kan sjekke dette opp vist du vill, leste det i et gammelt bmw blad her om dagen.

Skrevet
Digg bil! Mulig jeg er litt vel uvitende her, men hvilken motor er egentlig 3,0si? Hva er forskjellen på en si og en i?

Sport version mener jeg.. med sport knapp og mer knæsjene seter osv, sport knappen derimot utgjør liiite forskjell. Kan sjekke dette opp vist du vill, leste det i et gammelt bmw blad her om dagen.

jeg har sportknappen i min 3.0i. Fikk testa ut sportknappen på autobahn og syns den faktisk gjorde en stor forskjell i akselrasjon i høye hastigheter. man kjenner det igrunn godt i lave hastigheter også. og styringa blir fastere/hardere.

har lest i noen tester av X3 3.0si at det er snakk om en ny og sterkere motor. tror ikke si betegnelsen har så mye med interiøet å gjøre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...