FatLaces Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 vet ikke jeg.. syns det er vanskelig å bestemme meg hva jeg syns om z3'en. fra noen vinkler er den skikkelig kul, fra andre ikke så kul. Alfa Romeo'en er flott, nydelig, deilig, sexy osv osv
Ellingsen B. Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 lekkert bilde av z3n gitt.. Z3n er styggpen..En spayca "basksetsko"
morteym Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Har sittet på en M Coupe som var maks senka, den blå med hvite felger hvis noen har sett den. Bråkete effektpotte, men det var gromt. Den fikk sykt mye oppmerksomhet ihvertfall. Syntes den var ganske rå, men designet er spesielt.
Kaptein Vom Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Jeg synes alle burde ta seg tid til å skrive en linje eller to hos nettavisen og fortelle dem hva dere synes om denne kåringen. Lis Merete Homdal kjører sikkert rundt i en Fiat 500
Kjell Z3 Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Listen over stygge biler skulle vært mye lenger enn dette for at Z3 Coupe skulle vært med. Det er ytterst få som mener at Z3 coupe er en fin bil, jeg snakker da om folk som ikke er hektet på BMW. At den ser rar ut er det ingen tvil om, og mange mener rar = stygg. En bil kan være både stygg og tøff på en gang også, men det er mest folk med ekstra interresse for bil som ser slikt. Det forundrer meg også at at så mange på BMW forumene mener Z3 Roadster er stygg samtidig som de mener at linjeløse E30 er penest i verden.
Kaptein Vom Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Men fiat 500 er jo tøff! Greit nok. Der ser vi også at vi liker forskjellige biler. Du kan jo bytte inn coupeèn i en brand new fiat 500
hagenisse Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Noe bytte blir det neppe, men den hadde vært en flott bil nr. 2 Garantert bedre motor enn det jeg har nå.
Ballder Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Synes igrunn ikke det er rart at z3 er med i kåringen. Den ser jo mer ut som en slik ankelstøvlett med høye hæler, der hælen er ned tråkket og utslitt. Hver sin smak asså, men synes ikke det er noe pen bil i utgangspunktet.
S.Arnesen Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 enig med ballder, syns ikke z3 er noen pen bil i det hele tatt....
Kjell Z3 Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Kan ikke se noen grunn til å klage, de har plukket ut biler de mener er stygge, så får vi se når folket har talt
Marius2002 Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Kan ikke se noen grunn til å klage, de har plukket ut biler de mener er stygge, så får vi se når folket har talt Ja det er sant, det er deres meninger om at BMW Z3 Coupé er stygg og da får folket tale, men tenk på de som ikke vet noe om hvordan bilen ser ut, de må bare se på bildene. Og det bilde Nettavisen brukte var ikke akkurat det peneste bilde av en Z3.
Morty999 Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 bmw z3 er jo ikke akkuratt den fineste bmw'en spør du meg.. men alle har hver sin smak
oddis Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Z3 Coupe er rå spør du meg. Kanskje noe tam i fronten, som alle Z3er. Bra nok for meg. Definitivt penest i Z3 søskenfokken. Z1 som nevnt og Z8 er jo mileår verre. E46 Compact er ikke akkurat noen blomst den heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå