Gå til innhold

M3 frontfanger eller M-tech 2 frontfanger på min E46 coupe?  

42 stemmer

1. 1. M3 frontfanger eller M-tech 2 frontfanger på min E46 coupe?

• M3 Frontfanger
      25
    • M-tech 2 Frontfanger
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste forskjellen på denne replikaen og orginalen er helt oppi spissen som møter skjermen omtrent. Hvis du måler støtfangerens nedre del og mot spissen oppe forfra vertikalt så vil den sikkert være f.eks 10 cm bredere oppe enn nede, hvor orginalen vil være enda noen cm bredere.

Hvis du mener at en orginal m3-fanger ikke passer på en non-m3 så har du rett i at den ikke passer, men replikaen er tilpasset skjermen slik at den passer.

Skrevet
Kommer litt an på hva mer du har tenkt til å gjøre med bilen. M3-fronten kan se litt tam ut hvis resten er standard.

Har du litt lav bil, har planer om skjørter og annen bakfanger så blir det fint. Selv har jeg kjøpt M3-fangeren.

Nå har jeg akkurat gjort bilen ferdig inni. Utvendig har jeg begynt smått, og har satt på Led baklys og bestilt angel eyes ringer, og jeg har satt på M3 panser. Har netopp justert framfangerne så jeg får en jevn glippe. Eneste som er nå er at panseret buler litt opp på midten på sidene, men dette vet jeg ikke om jeg får gjort noe med. Senking er også kjøpt inn 40/20 fjører. Så da blir den passe lav. Felger har jeg (19"), så det eneste jeg mangler nå syntes jeg er ny frontfanger. Har facelift fangeren nå, men liker ikke den veldig godt. Så tenkte å ha på ny frontfanger, og ikke noe mer enn det. Beholder original bakfanger og skjørter. Så da tror du at M-tech 2 fronten blir bra?

Må si at jeg har mest lyst på den egentlig, men er litt usikker.

Skrevet

Hvorfor har du m3-panser da? Hvis du har lyst på m-tech så er det jo ingenting å lure på uansett. Jeg trodde egentlig de fleste ville hatt m3-fanger... det er vel først nå den begynner å komme ordentlig på banen, og nå har mange allerede brukt penger på m-tech. Kanskje du kan få tak i en brukt?

Synes du burde få skjørter også :)

Skrevet
Eneste forskjellen på denne replikaen og orginalen er helt oppi spissen som møter skjermen omtrent. Hvis du måler støtfangerens nedre del og mot spissen oppe forfra vertikalt så vil den sikkert være f.eks 10 cm bredere oppe enn nede, hvor orginalen vil være enda noen cm bredere.

Hvis du mener at en orginal m3-fanger ikke passer på en non-m3 så har du rett i at den ikke passer, men replikaen er tilpasset skjermen slik at den passer.

Ser på bildene at replikaen passer perfekt. Jeg overgir meg :lol: Har sikkert sett non-M3 med M3-front.

Anderslien: Jeg trekker tilbake stemmen jeg gav m-tech og gir den til M3-replikaen. Bilen din blir dritrå med den fronten.

Skrevet

OT: Hvilke angeleyes har du bestilt? Jeg skal også bestille dette, men er veldig usikker på hva jeg skal gå for... Vurderer Predator Chromium i 6000K..

Skrevet
Hvorfor har du m3-panser da? Hvis du har lyst på m-tech så er det jo ingenting å lure på uansett. Jeg trodde egentlig de fleste ville hatt m3-fanger... det er vel først nå den begynner å komme ordentlig på banen, og nå har mange allerede brukt penger på m-tech. Kanskje du kan få tak i en brukt?

Synes du burde få skjørter også :)

Har M3 panser fordi det er tøft og jeg fikk det med bilen da jeg kjøpte det. Original panseret hadde noen bulker, så han hadde kjøpt et M3 panser som jeg fikk med. Samme farge og helt strøkent :)

Ja, kan jo hende jeg finner noe brukt. Men har forsåvidt lyst på M3 fangeren også. Har ikke noen tøffe bilder av non m3 E46 med M3 panser og M3 frontfanger? :)

Ja, skulle hatt skjørter og bakfanger også, men lommeboka sier stopp. Er kun lærling, så tjener ikke akkurat godt kan du si, hehe.

EirikL

InnleggSkrevet: Lør Feb 23, 2008 19:25 Tittel:

morteym skrev:

Ser på bildene at replikaen passer perfekt. Jeg overgir meg Laughing Har sikkert sett non-M3 med M3-front.

Anderslien: Jeg trekker tilbake stemmen jeg gav m-tech og gir den til M3-replikaen. Bilen din blir dritrå med den fronten.

Usikker :?

-Lasse-

InnleggSkrevet: Lør Feb 23, 2008 19:46 Tittel:

OT: Hvilke angeleyes har du bestilt? Jeg skal også bestille dette, men er veldig usikker på hva jeg skal gå for... Vurderer Predator Chromium i 6000K..

Jeg har bestilt kit fra USA av en jeg har handlet litt av. Heter Lumenux 7000K White CCFL Angel Eyes Halo Ring Kit. Lyser veldig hvitt og fint. Dette er på grunn av at det er på 43000mcd.

Kan bestilles til 2 og 4 dørs med eller uten xenon. Kan skaffe et til deg også for 500kr inkl. frakt.

Skrevet

morteym: Har du fått M3 fangeren din enda? Hvis du har det, har du bilder av den på bilen din? Ser ut som om jeg ikke klarer å få tak i den M-tech 2 fangeren lenger. Så klarer jeg ikke det, er jo valget klart :)

Skrevet

Snakka med en via pm her om dagen som har lyst på m3-fanger, jeg tror han har m-tech...

Har ikke montert den enda, den ligger i stua her med csl-bakluka mi, he he.. er ikke så forelska i denne bilen lenger ser du så da går det litt tregt :P

Skrevet

Sliter med det samme selv.. Er ikke lett valg det der..

Synes selv at om du skal ha M3 fronten MÅ du også ha carbon splitterne som vist på den hvite ovenfor her.. M-tech 2 fronten klarer seg uten splitterne, men er også veldig mye finere med clubsportsplitterne. Så, ikke noe lett valg.

Morteym, hvis du skal selge bakluka, PM meg! ;)

Skrevet

Et lett valg spør du meg.

M3 replicaen er knalltøff og et lett førstevalg :) I tillegg får du et hav av lepper å velge mellom. :) Som en ekstra bonus er den billigere.

Negativt er at du kanskje må handle med modbargains, og det er ikke alltid like moro... Ting tar tiiiiiid, om noe skjærer seg. (F.eks. i mitt tilfelle 7 måneder for å få en ny predator chromium ring.... Fortsatt ikke fått den, men tror ting løser seg nå)

Skrevet
":3de4nvho]Et lett valg spør du meg.

M3 replicaen er knalltøff og et lett førstevalg :) I tillegg får du et hav av lepper å velge mellom. :) Som en ekstra bonus er den billigere.

Negativt er at du kanskje må handle med modbargains, og det er ikke alltid like moro... Ting tar tiiiiiid, om noe skjærer seg. (F.eks. i mitt tilfelle 7 måneder for å få en ny predator chromium ring.... Fortsatt ikke fått den, men tror ting løser seg nå)

Har en som muligens vil selge meg en brukt m-tech 2 fanger, så blir det noe av, så kjøper jeg den og setter på clubsport lepper. Har mest lyst på den altså... Selv om alle dere syntes det motsatte, hehe :)

Jeg skal ikke handle fra modbargains. Har mine egne steder jeg handler fra :) De er veldig seriøse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...