Chris A Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Selger en strøken original BMW Digital roadmap proffesional Europe 2007/01. DVD Platen er for hele vest europa! Aktuelle BMW modeller: 1er modell (E87+E81) 3er modell (E90+E91) 5er Modell (E60 und E61) Denne er dyr hos BMW! (ca- 3500,.) Dele nr: 65 90 0 427 420 Sjekk om den passer din bil! Selges kun! 990,- inkl frakt (A-POST) Har og 2004/2 og en 2005 versjon Navi plate til samme type modeller. selges for kun 600,- inkl. frakt (A-POST) pris pr. plate "DETTE ER FOR BILER MED IDRIVE" ALTSÅ PRO! ALLE ER ORIGINALE BMW PLATER, POWERED BY NAVTECH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Ingen som trenger originale DVD navi plate? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Du kan gjerne ta en kopi og sende til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pim Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Jeg kunne gjerne tenke meg den platen Men jeg lurer på et par ting. Jeg har buisness navigasjon i min E60 med 2004 DVD'en. Vil jeg få kartvisning med 2007 platen?? eller er det kun forbeholdt dem med navi profesjonell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Hei! Dette er pro versjon! rekner med du har pil navi? Rekner og med at du har en versjon som heter high? Sjekk delenummer med din BMW forhandler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Du kan gjerne ta en kopi og sende til meg Pirat kopiering er ulovlig, rekner med du visste det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Jeg kunne gjerne tenke meg den platen Men jeg lurer på et par ting. Jeg har buisness navigasjon i min E60 med 2004 DVD'en. Vil jeg få kartvisning med 2007 platen?? eller er det kun forbeholdt dem med navi profesjonell? Nei, du får ikke kart med navigasjon professional CD. Får å få kart må du oppgradere bilens software og skifte noen komponenter. Dette er noe BMW forhandleren din kan informere deg om. Da får du 2D kart og pilvisning, slik på på facelift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Jeg kunne gjerne tenke meg den platen Men jeg lurer på et par ting. Jeg har buisness navigasjon i min E60 med 2004 DVD'en. Vil jeg få kartvisning med 2007 platen?? eller er det kun forbeholdt dem med navi profesjonell? Nei, du får ikke kart med navigasjon professional CD. Får å få kart må du oppgradere bilens software og skifte noen komponenter. Dette er noe BMW forhandleren din kan informere deg om. Da får du 2D kart og pilvisning, slik på på facelift.. Vet du saltkjelen, om disse platene passer buisness navi og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå