Gå til innhold

BMW Digital roadmap proffesional Europe 2007/01 KUN 999,-!

Chris A
 Share

Anbefalte innlegg

Selger en strøken original BMW Digital roadmap proffesional Europe 2007/01. DVD Platen er for hele vest europa!

Aktuelle BMW modeller:

1er modell (E87+E81)

3er modell (E90+E91)

5er Modell (E60 und E61)

Denne er dyr hos BMW! (ca- 3500,.)

Dele nr: 65 90 0 427 420

Sjekk om den passer din bil!

Selges kun! 990,- inkl frakt (A-POST)

Har og 2004/2 og en 2005 versjon Navi plate til samme type modeller. selges for kun 600,- inkl. frakt (A-POST) pris pr. plate

"DETTE ER FOR BILER MED IDRIVE" ALTSÅ PRO!

ALLE ER ORIGINALE BMW PLATER, POWERED BY NAVTECH!

ywo9brgh7dlr5a5pfabz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne tenke meg den platen :D

Men jeg lurer på et par ting. Jeg har buisness navigasjon i min E60 med 2004 DVD'en. Vil jeg få kartvisning med 2007 platen?? eller er det kun forbeholdt dem med navi profesjonell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurer på et par ting. Jeg har buisness navigasjon i min E60 med 2004 DVD'en. Vil jeg få kartvisning med 2007 platen?? eller er det kun forbeholdt dem med navi profesjonell?

Nei, du får ikke kart med navigasjon professional CD. Får å få kart må du oppgradere bilens software og skifte noen komponenter. Dette er noe BMW forhandleren din kan informere deg om. Da får du 2D kart og pilvisning, slik på på facelift..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du får ikke kart med navigasjon professional CD. Får å få kart må du oppgradere bilens software og skifte noen komponenter. Dette er noe BMW forhandleren din kan informere deg om. Da får du 2D kart og pilvisning, slik på på facelift..

Vet du saltkjelen, om disse platene passer buisness navi og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...