Gå til innhold

Min BMW 525 DA ACS-5 E-60!

Chris A
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvit er spesielt! Veldig populært i USA virker det som! ER i hvertfall ikke daglidags her tillands. Var inn før i tida, kanskje trenden er på vei tilbake!

Så stilig ut den du hadde på bilde Skands1, vet du hvor man får tak i slike AC felger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok noen nettbutikker som har sånne felger fortsatt. AC Schnitzer hadde for ikke lenge siden en "kampanje" hvor de var ute etter kopier og forhandlere som solgte kopier, og etter det er tilbudet av AC Schnitzer kopier ganske begrenset..

Har forresten sett på den hvite i Bodø, men den mangler en nokså vesentlig ting for min del: takluke! :roll: Liker godt at det er takluke på bilen og en ting jeg pleier å ha som et must når jeg kjøper bil...Men veldig greit og flott utstyrt utenom det med head-up, komfortseter, navi proff etc... Og med litt mer power kunne nok den vært grei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, soltak i glass eller panoramatak er et must. Komfort seter er meget bra, selv om sportsetene og er veldig gode.

Jeg ser at GS og selger kun originalt nå, har vel litt med det du nevner å gjøre.

Håper prisene detter litt nå da på originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

JA nå nærmer det seg! Skal sikkert hente den i morgen, var ikke så galt, men det blev fort penger av det. Rent kosmetiske skader.

Så fronten blir vel finere en noen gang, håper jeg. Blev fin bilen din nå Gaute! Skal høre av meg når jeg har hentet den, poster bilder!

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et lite hyggelig møte med en gammel dame i citroeng c3 med liten tid. jeg stod i ro i et veikryss, ser til venstre så rett fram dær ser jeg rett i fronten på bilen. Hun hadde lite tid og skulle ta en chappis, hun kommer over i feil kjørebane og så treffer hun meg på venstre front.

Blev rent kosmetiske skader var ikke noe smell eller slikt, men det blev gale nok.

stripet opp frontfanger, glass på lykt og venstre framskjerm. lykta skiftes og hele frontfanger og skjerm slipes og lakkes. ca. 25.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skulle hatt seg noen slike speil, men det er andre ting som jeg prioriterer for det. Har fryktelig lyst på LCI lykter bak.

Ellers har jeg fått igjen bilen, og det så meget bra ut. ER det noen som har oppskift på hvordan man lager en god avatar? Hvor mye oppløsnings bør man ta bildet i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...