[space] Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Snart tid for facelift av nye 3-serien. http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php ... 044&tid=16 Synes de kunne tatt i litt hardere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Joda, men eneste kamufleringen her er jo et par biter tape på lyktene. Ikke akkurat noen revolusjonerende endring. Hadde håpet på e92 front og baklykter jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 Nå er offisielle bilder ute! http://dinside.no/php/art.php?id=779582 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Ser mye finere ut nå ja.. Gla de gjor noe med baklyktene hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Så dette i forrige uke og ikke mye tvil om at de nye baklyktene er en stor forbedring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Så dette i forrige uke og ikke mye tvil om at de nye baklyktene er en stor forbedring! Det er jeg både enig og uenige i. Det er fantastisk irriterende at baklykten på karroseriet og lykt delen på bagaserommet ikke treffer 100%. Blir ett på brudd på linjer som jeg ikke er fornøyd med. Synes også speilene er blitt litt for store. Litt som e-46. Men, men den er alt i alt blitt en kjempe fin bil. og den nye i-driven er helt rå!!! kommer vel i butikkene på mandag eller fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Synes ikke det var de største endringene som er blitt gjort... Likte godt panseret som er blitt litt røffere og i-driven som har litt flere "snarveier" med de knappene rundt dreiehjulet. Ellers er jeg litt skuffet over baklyktene. Blir litt amerikansk hvor alt er rødt... Da liker jeg bedre de gamle hvor en har kontrasten hvitt og rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Jeg syns det var en fin oppgradering, mye bedre enn pre-facelift E90/E91.. Jeg syns baklyktene var litt sære i starten, men nå syns jeg de er småtøffe. Synd BMW har gått bort fra hvite blinklys (på bl. F01&F02 og E90&E91), håper virkelig ikke de gjør dette på kommende 5'er.. Ellers ser andre generasjon iDrive spennende ut, kunne godt tenkt meg en slik en ja. Vet du om neste 5'er kommer som 520xd milhouse? Du har herved å låne meg en F10/F11 når den kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Ser bra ut. Faceliften minner litt om den på E46, bilen blir "gladere" liksom. Enig i at baklyktene kunne vært bedre, burde vært sort/rød eller hvit/rød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoshi Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Synes faktisk Blackline-lyktene er stiligere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Synes faktisk Blackline-lyktene er stiligere... Synes også Black Line i tøffere, men dette er jo ekstrautstyr så det blir feil å sammenligne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Synes de nye baklyktene er litt fasinerende fordi de passer i helheten, men ser litt rare ut med den ujevne overgangen mellom bakluken og skjermen hvis jeg bare ser på lyktene for seg selv. Skulle uansett ikke mye til for å forbedre primeralyktene med orange blinklys som er standard på utgående modell. Der er blackline baklyktene et must! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Jeg syns det var en fin oppgradering, mye bedre enn pre-facelift E90/E91.. Jeg syns baklyktene var litt sære i starten, men nå syns jeg de er småtøffe. Synd BMW har gått bort fra hvite blinklys (på bl. F01&F02 og E90&E91), håper virkelig ikke de gjør dette på kommende 5'er.. Ellers ser andre generasjon iDrive spennende ut, kunne godt tenkt meg en slik en ja. Vet du om neste 5'er kommer som 520xd milhouse? Du har herved å låne meg en F10/F11 når den kommer.. vet ikke om den kommer med det. tviler egentlig. Bare å si fra hvis du vil låne noe... Har du sett den live? Kom innom på lørdag da!! Hansh: Du sier akkurat det jeg mente, men ikke klarte å skrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 På Stenshagen bil i oslo i morgen er det hverfall mulig å komme å se den både som sedan og som touring. Skal faktisk ha med meg en 320xdat hjem nå, blir spennende med den nye idriven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 fikk tatt bilder på jobb med mobilen av pre-face å facelift modellen av E91, begge med M-pakke... forskjelden er panseret med "pølser" på midten, nyrene som ikke sitter fast i panser, LED blinklys i frontlyktene og litt mindre kanter på frontfangeren. speiler er også endret litt... bak er det hovedsakelig lykter og defusor som er endret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå