BreitBau Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Haha.. Han føler seg sikert Uberstolt over bilen sin han da.. Stakkars kar når han leser denne tråden igjen.. Men han kan jo ikke være seriøs når han bare slenger inn en slik overskrift.. Forøvrig en av grunnen til at jeg syns folk skulle fåt lov å være fenriker før de fikk opprettet egne tråder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 bare jeg som la merke til at girkula er feil vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Jeg har nå sitti å lest annonseteksten. Begynte å få vondt i hodet på slutten. Forøvrig en dritt-stygg, og kjedelig bil. Bud ut helga? Tror ikke akkurat han blir nedringt men!! Girkula sitter forresten feil vei Du var ikke førstemann nei.. Menne.. 144hk faktisk... jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Så bilen din på døgnet i sta, kjørte i en grå e36 sedan:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffen Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 styggeste bilen jeg har sitt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 ååååå gud bedre meg...hva faen er det med folk...hærpe en bmw på denne måten.DETTE ER IKKE EN JAPSE BIL!!!! Lukter KEBAB lang vei her. Driftebil med 144 hk...dra meg langsomt i fuglekassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 hoho at det går ann huff dette var stygge greier!!! å jeg la også merke til at girkula var feil vei! enig med kimmit lukter kebab og jallamekk lang vei her! noen må kjøpe den og sette den i org stand igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 *ut å montere driftemerker for å dra blondiner* *BRB* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 hahahahaha "snop" den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Falt ikke i smak hos meg ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 herreguuud ja skikkelig driftebil XD hva faen er vitsen i å bruke masse penger på en 4 dørs e36,og med liten motor,og ikke m3 styling en gang.. greit nok,den var gjennomført,men hva så? det som er gjort med den er jo verdt 2-3 ganger mer enn bilens egenverdi hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Hehehe, så jævla harry.. "Drift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Jeg har nå sitti å lest annonseteksten. Begynte å få vondt i hodet på slutten. Forøvrig en dritt-stygg, og kjedelig bil. Bud ut helga? Tror ikke akkurat han blir nedringt men!! Girkula sitter forresten feil vei Du var ikke førstemann nei.. Menne.. 144hk faktisk... jaja.. Nei, tror vi alle lot oss fasinere av den girkulen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Sommerfelgene var jo grei da. Det er vel det eneste ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Det er lettere å drifte når girkula er feil vei. Får automatisk 200 hk mere + dekaltrimminga da, sikkert 450 hk i denna. HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg