Hefner Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Har dere klimaanlegget på eller av? hørt flere si at det burde stå på hele tiden. Men hvorfor? er vel ingen vits og ha det på hele året eller? tar jo hk og blir slitt?
Padi Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Jeg har det på hele året.Eller rettere sakt når det er under 4 grader skrur det seg av selv. Har blitt fortalt at når en ikke bruker anlegget så er det større mulighet for at det danner seg bakterier osv i kondenseren.
opt Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Jeg bruker det kun ved behov, men om det er smartest vet jeg ikke. Uansett er jeg tom for gass og har ikke gidda å gjort noe med det
Øyvind L. Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Jeg ser ikke poenget i å har det på hele tiden. Jeg skrur det av når jeg ikke har behov for å kjøle eller tørke luften i bilen, men jeg bruker det uansett med jeven mellomrom siden det ikke skal stå av i mange måneder om gangen. Er det ikke nok ting som kan gå istykker på en bil så hvorfor la pumpa snurre hele tiden. Forbuket går også ned når man skrur det av.
mcfire Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Jeg slår det også av og på med gjevne mellomrom. Gidder ikke la det surre hele tiden. Ser ikke poenget med det.
ellingz1 Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 hvordan er det man slår det på og av egentlig? er det den knappen med stjerna på?
pbk Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Er vel ment å være et snøfnugg, men det er den, ja. Lyser når AC er på.
ellingz1 Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 okei.. har altid (siden i høst) lurt å hva den knappen var til
S.Arnesen Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 trodde det var noe sånn anti dugg saker jeg... slår man ikke av ac'en når man trykker vifte styrken helt i bunn?
ovex Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Min er faring er at det vert så masse dugg på vindu når eg brukar det på vinteren.. Vel og merke så tørkar dugg fortare opp med klima, men er eg først starta å bruke det så kjem det dugg på alle vindu med ein gang eg startar bilen...så tek det nokon sekund før alt forsvinn igjen... MItt er slått av om vinteren. Når det kjem til drift og vedlikehold så trur eg ikkje det tek skade av å vere på....
B m w 5 2 5 i Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 ....men er eg først starta å bruke det så kjem det dugg på alle vindu med ein gang eg startar bilen...så tek det nokon sekund før alt forsvinn igjen... quote]Akkurat samme skjer her. Skal det være slik? Trodde det var noe som var gale et sted. Forsvinner som du sier etter noen sekunder. Noen andre som vet?
525 Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Har hørt at annlegget på E39 bør helst vere påslått. Grunnen til dette er visst nokre pakninger/tettninger som begynner å leke når annlegget står lenge av. Dette kan sjå ut til å stemme, slo mitt av i høst og slo det på forige uke for å ta noke dugg, ingenting skjedde.. Sjekket det i helga og det var tomt for gass!!!
Hefner Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 Har hørt at annlegget på E39 bør helst vere påslått. Grunnen til dette er visst nokre pakninger/tettninger som begynner å leke når annlegget står lenge av.Dette kan sjå ut til å stemme, slo mitt av i høst og slo det på forige uke for å ta noke dugg, ingenting skjedde.. Sjekket det i helga og det var tomt for gass!!! ja er omtrent det der jeg også har hørt,men om det er rett vet jeg ikke
525 Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Kan nok tyde på at det "ligger" noe i det vi har hørt Når eg får fyllt oppigjenn mitt annlegg skal nok det få stå på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå