Gå til innhold

bilder av deres kræsja biler!!!


badsha
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er bilder av en M5 touring noen jeg kjenner knerta. Det ble dyrt..

En E61 M5? Hehe, ble den kondemnert?

Nei, men den ble reparert for rundt en halv mill. :shock:

Bilen var bare noen uker gammel og verdt over 2...

Tuller du! :shock: Blei den ikke kondemnert? Sånn som den så ut :shock:

Det går på totalverdien av bilen,det der. Skulle trodd den ble skrota,men neida - retta opp igjen og ut på veien me'n. Selv panoramataket måtte skiftes etterpå, det dro seg skjevt... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock: Er det rart det er dyr forsikring på 3serie?

er det rart det er dyr forsikring på bmw i det hele tatt?! Folk kjører jo gris.

Husker jeg var i begravelse etter den tragiske tunellulykken som skjedde i fjor (Eiksundsambandet). Samme kvelden skulle jeg tilbake til Ålesund på natta. Joda, selvfølgelig ligger det en idiot av en annen BMW kjører rett i rumpa på min E34. Jeg bremser litt for å få han lengre bak, men han setter bare på fjernlysene sine?! Kommer så til en rett strekning, blinker han forbi - og han blåser av gårde. Minst i 140 km/t.

At folk aldri lærer. Her var det mange ungdommer samt en eldre kar som døde pga altfor stor fart. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med [space] her.. seriøst mye alvorlig :P

Selv om det høres jævlig feil ut på den måten jeg sier det, så har jeg egentlig lyst til å bli med på en bilulykke også..

HVORFOR?! Jeg har vært med i tre ulykker tidligere.. Hvorfor i svarte vil du frivillig være med på noe slikt? o_O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje for å lære? har opplevd en ganske heftig kræsj, ikke noe å anbefale..

gikk bra med alle i dette tilfelle, men kunne gått veeeldig galt.

en elde dame kjørte ut på forkjørsvei mens vi fåretok en forbikjøring på en lett motorsykkel, sykkelen gikk litt bedre enn forventa.

så farten ble litt høyere enn planlagt før vi kom oss forbi (sykkelen gassa på)

endte med at vi klipte av fronten på merc e230`n hennes isteden for å kjøre henne i førerdøra.

jeg satt i pass.setet og fikk plutselig veldig liten plass til beina mine.

swiften vi kjørte endte 100 meter lengre borte i veien i ei betongsøyle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje for å lære? har opplevd en ganske heftig kræsj, ikke noe å anbefale..

For å lære? O_o) Dyr lærepenge og kan bli meget vond og varig. Så nei, forstår fortsatt ikke at vedkommende vil oppleve en bilulykke. :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bilder av en M5 touring noen jeg kjenner knerta. Det ble dyrt..

Og måtte slenge ut mitt eget uhell, fikk en honda accord i ræva, den måtte jeg taue ut av veibanen,fangeren min så hel ut etterpå.. E39 vs japse 1-0

Ja, er forskjell der. Jeg rygga så vidt borti døra på min "svoger's" Honda Accord. Kunne ikke se noen skade på min bil,mens døra på Accorden var helt inntrykt. OI DA! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drept?

ikke noe spesielt det der.. gjort på noen kvelder. sånn bil jeg er intr i.

Slo skjev begge fremre rammevangene, den ene var presset bakover slik at frontruta sprakk. Trengte ny frontfanger, panser, sideskjerm, lykter, grill, innerfanger pluss pluss. Da er en 92 e36 drept... Oppnådde vel over 70 000 etter erstatning og delesalg var unnagjort så gjorde nok det riktige i å hugge den. Og det er stor forskjell i å rette og "rette" en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kræsja en gang (alvorlig) og kan på ingen måte anbefale det og unner ingen å gjøre det...

Kjente ikke noe spesielt med smerte i kræsjen på tross av 20+ brudd pga adrenalinet, men timene, dagene og månedene etterpå var helt jævelige...

Å ikke kunne bevege beina pga sterk smertestillende og lure på om man noenggang kommer til å gå igjen er helt jævli. Heldigvis gikk det bra den gangen, men er bare flaks at jeg lever i dag...

Brukte 9 mnd på opptrening og er fortsatt ikke helt 100% helbreda (blir sannsynligvis aldri det heller). Og jeg knuste bare et bein...

Traff mange på sykehus/behandlingshjem som bl.a aldri kan gå igjen pga trafikkulykker, gjerne på MC. Det gjør et inntrykk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...