Gå til innhold

bilder av deres kræsja biler!!!


badsha
 Share

Anbefalte innlegg

pirnqcaxnmk1cgbnbcm6.jpg

fikk vannplaning å snurra rundt på taket 3 ganger.. har fått respekt for regnfulle veier etter denne episoden.. gjikk heldivis bra med alle 4 ..

Ett bra bevis på at til og med en gammel BMW kan være trafikksikker når uhellet først er ute! Ikke dårlig for en 30 år gammal konstruksjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pirnqcaxnmk1cgbnbcm6.jpg

fikk vannplaning å snurra rundt på taket 3 ganger.. har fått respekt for regnfulle veier etter denne episoden.. gjikk heldivis bra med alle 4 ..

Ett bra bevis på at til og med en gammel BMW kan være trafikksikker når uhellet først er ute! Ikke dårlig for en 30 år gammal konstruksjon :)

Ikke dårlig at hele karosseriet er så kraftig bøyd på så mange steder, inkl. kupéen som helst skal holde seg helt stiv? Tror nok heller det er det at den ikke traff et tre eller noe slikt på sin ferd slik at den stoppet brått som gjør at det gikk så bra. -Men at det gikk bra med alle i bilen er jo uansett det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pirnqcaxnmk1cgbnbcm6.jpg

fikk vannplaning å snurra rundt på taket 3 ganger.. har fått respekt for regnfulle veier etter denne episoden.. gjikk heldivis bra med alle 4 ..

Ett bra bevis på at til og med en gammel BMW kan være trafikksikker når uhellet først er ute! Ikke dårlig for en 30 år gammal konstruksjon :)

Ikke dårlig at hele karosseriet er så kraftig bøyd på så mange steder, inkl. kupéen som helst skal holde seg helt stiv? Tror nok heller det er det at den ikke traff et tre eller noe slikt på sin ferd slik at den stoppet brått som gjør at det gikk så bra. -Men at det gikk bra med alle i bilen er jo uansett det viktigste!

var bare noen meter fra en liten bergvegg i grøftekanten.. hadde sikkert ikke vært her om den hadde blitt truffet eller for eksempel en trailer i mot.

heldivis så lærer man av sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uf11u5tgrir20aofa7o2.jpg

pirnqcaxnmk1cgbnbcm6.jpg

fikk vannplaning å snurra rundt på taket 3 ganger.. har fått respekt for regnfulle veier etter denne episoden.. gjikk heldivis bra med alle 4 ..

Nå så jeg for meg min ligge krølla i grøfta, samme farge tilogmed :) Men bra det gikk fint med alle inni da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde i somar - kort fortalt.. satt å sku spele av film på eit kamera som ein kompis ikke fikk til.

hålt ratte beint fram å slapp syne fra vegen ei stund.. plutseleg slo de å vips hadde felgen hekta seg i ein bergnabb. bilen var ikke utafor kvitstipa verken før eller etter samentreffen.. men fekk har mefart - kameskjeiv, me revna travers.. frontruta sprakk, eit par søkk i taker, pasasjerdøra skjeiv, instrumentbordet flytta seg osv

før

cuyqk46dlpem09qu0m5j.jpg

59z8h0bmozd8viqqfh6h.jpg

etter ikke så gode bilder, her er klaringa mellom pasasjerdøra å bilen

78vjov88agz6caqpn6ua.jpg

utvendig var de ikke store skaden som eigentleg viser- vart kondemnert for 85000

mtjv7n6ipzd95pxbrxgl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel kanskje flere en meg som har sett en dårlig kombinasjon av Toyota yaris, eldre dame med lilla klær og "jeg har ikke vikeplikt" holdning?:P legg merke til neste gang du ser en yaris, så er det garantert bulker og skader på bilen! legg også merke til bulken i døren til bilen den står parkert siden av. :lol: huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel kanskje flere en meg som har sett en dårlig kombinasjon av Toyota yaris, eldre dame med lilla klær og "jeg har ikke vikeplikt" holdning?:P legg merke til neste gang du ser en yaris, så er det garantert bulker og skader på bilen! legg også merke til bulken i døren til bilen den står parkert siden av. :lol: huff...

Haha, tanta mi kjører Hyundai Getz og går mye med lilla klær :lol:

Men bulker og slikt er det lite av;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Ikke min bil, men tre gode venner som kjørte av veien på glatta, og ned en skråning. De hadde englevakt, fikk bare noen kutt og skrubbsår =) Gikk litt verre med lommaboka og e36'en, totalvrak og ikke kasko...

l10v700n73vjnar7zoqx.jpg

d5ebcf47q682oo4qcr8q.jpg

2tx70xf8bxx1gmkk3xcl.jpg

denne husker jeg.... for jeg var og løftet den opp av grøfta igjen... jobbet i falck...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...