BMW_Racing Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Her et bilde av min. Traff en Mercedes i rompa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Ublidt møte med et tre på en skogsbilvei..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 alek!?!? hva faen!! den også??? du altså!!bmwen har stått i to år nå, uten store forandringen... men hallo... iserraen!? jizzez! hvor var dette? var i øvrebø, fint å bart hjemme men deroppe var det jo på livet å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 første bilen min. god bilen min:) par uker etter at jeg solgte den så den slik ut Merk de nye grøftespredere som er montert på vrak bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikks Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Sånn gikk det med min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 er ikke kræsjet, men hadde vel vært like bra!? når jeg hadde den: etter ny eier: AlexHD reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 bilen hadde fått det bedre om den hadde blitt vrak... selv kaller jeg den et brak som den HAR blitt.. blir lei meg når jeg ser alle de ødelagt e30'ene.. :'( har selv vært ute en tur på vinterføre med 6 år gamle piggfrie vinterdekk.. fikk fiksa det igjen da: baklykta er ikke skrudd fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 ser ut som en litt brei sladd det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Ser ut for meg at de fleste som har hatt E30 har vore borti diverse, inkludert meg selv...Tragisk å se de bilene slik.. Den til Byremo, hvordan skjedde dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Sånn gikk det med min Hvor var det du havnet på siden med denne? Mener jeg så en E36/4 som hadde omtrent de samme skadene etter å ha havnet på siden på Sundvollen i Hole. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Førstebil, kjøpt 1 uke etter oppkjøring..og kræsjet 2 mnd etterpå.. Før Etter støypekant, vogntog, personbil, fjellvegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 blir jo nesten litt deprimert av å se så mange uhyggelige bilder. håper folket her holder seg borte fra å legge ut bilder av biler hvor folk har omkommet. forresten, er det flere enn meg som har oppdaget at e30 lykter nesten bestandig overlever? at de ikke knuses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 ser ut som en litt brei sladd det der ja ble det gitt.. hadde sladda ferdig, og var fornøyd, plutselig var det glatt og rævva ville ut.. jeg ga gass for å rette den/holde den kontrollert.. traff det ene stedet det var is og sklei sakte inn i et tre.. gikk faen ikke fort, men dyrt ble det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 ja, åssen har dette skjedd?? så IKKE pent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå