Myrvangen Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Trist tråd :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Mye ille her ja Her er min når jeg kjøpte den. Airbag utløst, knust frontrute, knust toppdeksel, knust registerstrammer og 2 stk skjeive rammevanger Etter bilde ; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Ikke akkurat krasja men.... Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 wow...hva f--- skjedde der?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Brann i garasjeanlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Når jeg kjøpte den.... Så gikk jeg på en smell..... Så ble den retta og fikk M-fanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Gamle bilen min i mai/juni i fjor Edit: Også ble den fiksa i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Helt siden jeg kjøpte 3er'n min har jeg lurt på hvorfor i svarte bilen er så sabla dyr i forsikring, men etter å ha lest denne tråden var det ganske åpenbart.. Kjørt forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Ikke min bil, men det er da en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Dama var på vei hjem fra jobb, blei påkjørt bakfra, å sendt til skogs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Håper du fikk igjen på forsikringa på den brannen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Hadde en større garasjebrann der min gamle mor bor, der gikk det med 7-8 biler og en motorsykkel, de med kaskoforsikring måtte betale egenandel på kaskoen, motorsykkelen stod uten skilt så den ble ikke dekket, ikke de som bare hadde ansvarsforsikring heller, garasjebygget ble dekket av forsikringen til borettslaget men ikke det som var i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Min E46 320D før: Etter møte med hjort: Etter verkstedopphold: Min E38 730IA før: Etter møte med Toyota Tercel bakfra: Etter verkstedopphold: Begge bilene ble faktisk taksert tilnermet samme sum, ca 40 000,- , noe dyrere dele på E38 enn E46 ja Men med kasko ble det egentlig bare hell i uhell da de fikk et noe bedre utseende etter rep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Etter møte med hjort: Ja.. Det er fort hjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 da har jeg hørt min nabokompis har kræsja bilen sin.. snakk om at det er en hallvmeter kortere hele bilen. har ikke bilde av skade men her er bilen før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå