Kristian Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 auuu.. hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 kjørte han i dere bakfra eller? da skal han vel få inndratt kjørekortet da? Stemmer, han skal egentlig bli fratatt førerkortet. Men antakeligvis, så har han det fortsatt i lomma si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 auuu.. hva skjer? sjåføren min rullet for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 sjåføren min rullet for meg.... Igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 sjåføren min rullet for meg.... Igjen? nei dette er lenge siden heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 prøvde volvon med litt mye brennvin innabords hadde heldigvis bur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Da håper jeg du har lært at du ikke skal kjøre i fylla? stygt å si d men da du gjør sånt fortjener du det nesten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Hadde heldigvis bur? skulle vert innsatt i bur du! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 moralprekener kan dere holde for dere selv, shit happens! lenge siden du rullet med volvo'n da? er begge bilene bygd opp igjen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Jeje..nok moralpreiken. Det er lenge siden rullingsen med 242'n skjedde, så jeg regner med han har fått sin dose hva gjelder irettesetting. Ikke var det personskader heller, så det gikk heldigvis bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 som tidligere nevnt, venligst hold denne tråden ryddig med kun bilder framfor diskjsoner da dette kan bli en tråd som dør ut fort... ønsker dere å diskutere, så ta det på pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Sånn går det når du lar dama låne bilen en snøende morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghstrider Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 fikk vannplaning å snurra rundt på taket 3 ganger.. har fått respekt for regnfulle veier etter denne episoden.. gjikk heldivis bra med alle 4 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Haha den e28n hadde fått det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå