Disaster Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 90 km/t gjennom en portstolpe med min MB 500 SEC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 ble påkjørt bakfra på ring 3 og dytta inn i en annen bil. bilen ble skjev. ser vel ikke så ille ut på bilder, men det var MYE skader. det første bildet er før skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 En del stygge ulykker her ja, håper det har gått bra med alle sammen i etterkant. Jeg har forsovit ingen ulykker å vise og vil forhåpentligvis ingen å vise i løpet av min første vinter med bakhjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Skadefritt i 4 år.. *bank i bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Før etter Kom en liten mur ut i veien men alt fikset igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Dyster tråd, dette her...men får bidra med mitt. Påska 2005, svintrøtt etter å ha jobba konstant i 160 timer under TG i Vikingskipet, skulle en kjapp tur til Hamar sentrum. Turen til gikk fint, men ble litt for trøtt i Stangeveien...dro med meg et gjerde, noen småtrær og en trafo fra Telenor. Før: Etter: Jeg måtte sparke opp døra for å komme meg ut, og plukket glass fra øyet og armen...ellers bare blod, hjernerystelse og litt stiv nakke. Falck måtte jekke forstillinga 10-12 cm. frem for å i det hele tatt få på reservehjulet. Det var en lang, lang vei hjem til Rygge etter dette... Savner bilen ubeskrivelig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratos Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Og det meste av dette er deres egen skyld! Kan dere vennligst skaffe dere noe annet enn BMW?!? Forsikringspremien min er allerede høy nok!!! Og kjøp dere noe med framhjulstrekk, ser ikke ut som dere klarer å håndtere RWD...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Og det meste av dette er deres egen skyld!Kan dere vennligst skaffe dere noe annet enn BMW?!? Forsikringspremien min er allerede høy nok!!! Og kjøp dere noe med framhjulstrekk, ser ikke ut som dere klarer å håndtere RWD...! Tror det meste av dette er uhell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Og det meste av dette er deres egen skyld!Kan dere vennligst skaffe dere noe annet enn BMW?!? Forsikringspremien min er allerede høy nok!!! Og kjøp dere noe med framhjulstrekk, ser ikke ut som dere klarer å håndtere RWD...! LØK ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Haha, husker jeg hørte om detta i 2005 mens jeg satt i skipet ^^ Jaja, det gikk i hvertfall bra da. Og vil anta at det meste som er posta her er uhell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Og det meste av dette er deres egen skyld!Kan dere vennligst skaffe dere noe annet enn BMW?!? Forsikringspremien min er allerede høy nok!!! Og kjøp dere noe med framhjulstrekk, ser ikke ut som dere klarer å håndtere RWD...! Åherregud jeg må le Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Falck måtte jekke forstillinga 10-12 cm. frem for å i det hele tatt få på reservehjulet.He he beste hittil Ler meg fullstendig skakk av innlegget til Scampi, skulle de kjøre bilen hjem eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Legg merke til at INGEN er bmw.. den står hel uta for huset enda Du ruser jo rundt i svime og vraker alle andres biler, så blir knapt med tid til og vrake din egen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 90 km/t gjennom en portstolpe med min MB 500 SEC Gir nok god avkastning det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 og folk lurer på hvoror det er så høy forsikring på bmw Har kunn hat 1uhel, og det var egentlig så lite at det ikke er verdt å nevne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå