zH- Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Hei! Har en e39 for handa og lurer litt på om prisen er bra. Bilen er ikke lagt ut på nett, men jeg lister opp litt info og håper på noen inspill om hvilken pris dere mener er passe for en slik bil Bilen er en sort 523iAT med: -Sportskinn -Navi/tv (den med skjermen på siden) -6cd skifter -Orginal subwoffer -Multifunksjonratt (4eiket) -takluke -2 sone klima -facelift lykter med xenon Det er det utstyret jeg kommer på i farta. km stand er ca 200 000km. Bilen er eid av bmw mekaniker. Av skjønnhetsfeil er det rust i nedkant på bagasjeluka (får ny luke billig, så det blir fikset senere evt.) og en liten bulk på venstre bakdør og høyre forskjerm (la ikke merke til det, men han sa det.) Var å så på bilen ikveld, men var så dårlig vær så ble en rask titt. Skal prøvekjøre den senere. Motormessig skal den være i god stand. Alt av foringer osv ble skiftet i bakstillingen for 1 år siden. Forstillinga skulle være bra sa han, alt var tight og fint i styringen. Følger med 18" AC felger og orginale bmw 15"(?) på vinter. Håper på inspill på hva bilen kan være verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 årsmod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 ops glemte å nevne det. bilen er en sen 97 mod (98mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 tja, 120 000kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1619987 Den står til 128k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 har fått pris på 130 000. årsavgift betalt. Håper å få han til å betale omreg også, da det er på 6000 ifølge en side på nettet. (DYYYRT) Høres det ut som en grei pris? med tanke på alt utstyret, og de små skadene/rusta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1619987Den står til 128k er det denne det er snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1619987Den står til 128k er det denne det er snakk om? Nei bilen er ikke lagt ut på nett. Er en kjenning som selger til meg om jeg vil ha den, hvis ikke beholder han den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 ingen som har noen formening om det er et bra kjøp og evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 ingen som har noen formening om det er et bra kjøp og evt pris? Høres ut som en ganske OK pris det så lenge bilen er i god stand, spesielt hvis han betaler omreg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 ja bilen er i bra stand bortsett fra den rustkanten nederst på bagasjeluka og de 2 små bulkene setene så bra ut også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 ja bilen er i bra stand bortsett fra den rustkanten nederst på bagasjeluka og de 2 små bulkene setene så bra ut også! virker som du har veldig lyst på den?? sikkert bra bil og bra pris det...hva sier magefølelsen da?? få han til og betale omreg du eller ihvertfall halvparten hvis du er jævlig sugen på den... hehe hvis ikke kjøp min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 har lyst på den ja, pga utstyrsnivået, og at jeg tror det er et bra kjøp Ville bare høre om jeg tok helt feil i at prisen er grei Er lærling, så blir ganske hardt å ha en så dyr bil, men har veldig lyst vertfall vert å sjekka forsikring idag, å den kom på 11500 i året. Da er jeg totalkunde og 50% bonus i terra. Gjensidige skulle ha 13 for det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå