John H Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 En utrolig rå bil, men det som er råest er helt klart hjula!! De er brutale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 For mye senka var det første som slo meg også Ellers har jeg problemer med å se hvorfor dette er en råere bil enn en orginal M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Nuvel... Liker Hamann sin bedre jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Denne var MEGET rå! Skulle hatt seg en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Han søkksalte den va rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Hamann sin er hakket råere ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 For mye senka var det første som slo meg også Ellers har jeg problemer med å se hvorfor dette er en råere bil enn en orginal M3 Jeg er heller ikke imponert! Sett det mye bedre imo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 For mye senka var det første som slo meg også Ellers har jeg problemer med å se hvorfor dette er en råere bil enn en orginal M3 Kunne ikke vært mer enig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Jeg syns også den er litt i overkant senket, ser sliten ut neste. Men når det er sagt, du verden for en tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 henger meg med på den for senka bølge som går her. ikke det at jeg syns den var så lav akkuratt, men jeg syns for mye av dekket forsvant bak på en måte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Begge disse som er posta her syns jeg er helt rå . Men felgene på Hamann'en, med sort senter syns jeg er verre enn senken på den hvite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 menne, den spoiler leppa på bakluka. er ikke den veldig brå? peker jo nesten rett opp jo... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Postet før http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=704030#704030 Bakluka gjengir bare designelementene fra bakfangeren, og passer meget bra synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå