Saltkjelen Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Denne dagen er for lengst satt av, så dette skal bli moro og ikke minst spennende.. Flott at treffet nå er flyttet ned i lavlandet, og i tillegg mer sentralt..
Mikke1981 Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 For se om jeg får tatt meg en tur ditt jeg også = Ellers blir det værtfall bane kjøring på rudskogen/våler når den tid kommer:P
-Anders- Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Det var en dum dato. Har verken bil eller lapp i oslo den dagen!
shibby Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Får nesten møte opp, blir bra det:) Ser ut som det blir bedre vær enn i fjor og:D
conan Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Dæven, da må jeg finne meg en driver gitt. for dette kan bli morro.
Dr_S Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Vi kommer en hel gjeng fra Vestfold! Dette blir bra! Men dere kan godt legge ut kart evt. GPS anvisninger til Valle Hovin, flere som aldri har vært der.
anders87 Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=6 ... &scrollY=0 Er ikke så vanskelig og finne faktisk.. Ligger ved Helsfyr og fyrstikktorget.. Tips: Se etter to høye tårnkraner og to betongglideforskalinger Det er like ved..
MERN Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Jeg kommer!! Skal få med Stramvaier her på forumet også, enten han får i stand M3'en eller må kjøre e28'en...
Glenno Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 For se om jeg får tatt meg en tur ditt jeg også = Ellers blir det værtfall bane kjøring på rudskogen/våler når den tid kommer:P Ja bmwccn øst har også planer få til 2 autoslalomtreff på ringbanen tidsrommet juni-aug så følg med på bmwccn for info etter hvert. Blir vel noen flere aktiviteter iår regi bmwccn øst. Håper øst kan ta seg litt opp utennom vårmønstringen som kansje er det største arrangementet pr.idag. Styret i øst jobber iallfall med mange alternativer . Ja håper folket har satt av dagen til vårmønstringen på Valle Hovin . (tror det blir mange iår )
Saltkjelen Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Hvor er det vi skal stå? Er det på selve plassen ute eller skal vi stå inne..?
Glenno Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Hvor er det vi skal stå? Er det på selve plassen ute eller skal vi stå inne..? Jepp riktig som Dr_S sier. Inne. Kommer vel noen sponsorer, mat vil bli å kunne kjøpe, lodd og fine premier . Prøver iår tenke litt på at familien så jobber med prøve få til lite opplegg til barna også. E34 er tatt ut som årets bil på vårmønstringen så håper se noen nydelige E34 der iår også .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå