Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne dagen er for lengst satt av, så dette skal bli moro og ikke minst spennende.. Flott at treffet nå er flyttet ned i lavlandet, og i tillegg mer sentralt.. 8)

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vi kommer en hel gjeng fra Vestfold! Dette blir bra! Men dere kan godt legge ut kart evt. GPS anvisninger til Valle Hovin, flere som aldri har vært der.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg kommer!! Skal få med Stramvaier her på forumet også, enten han får i stand M3'en eller må kjøre e28'en... :lol:

• 2 weeks later...
Skrevet
For se om jeg får tatt meg en tur ditt jeg også =;) Ellers blir det værtfall bane kjøring på rudskogen/våler når den tid kommer:P

Ja bmwccn øst har også planer få til 2 autoslalomtreff på ringbanen tidsrommet juni-aug så følg med på bmwccn for info etter hvert. Blir vel noen flere aktiviteter iår regi bmwccn øst. Håper øst kan ta seg litt opp utennom vårmønstringen som kansje er det største arrangementet pr.idag. Styret i øst jobber iallfall med mange alternativer :-).

Ja håper folket har satt av dagen til vårmønstringen på Valle Hovin ;-). (tror det blir mange iår :-) )

b9udpzjkxa9g1nh8c5s5.jpg

Skrevet
Hvor er det vi skal stå? Er det på selve plassen ute eller skal vi stå inne..? :)

Jepp riktig som Dr_S sier. Inne.

Kommer vel noen sponsorer, mat vil bli å kunne kjøpe, lodd og fine premier . Prøver iår tenke litt på at familien så jobber med prøve få til lite opplegg til barna også. E34 er tatt ut som årets bil på vårmønstringen så håper se noen nydelige E34 der iår også :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...