|_BMW_| Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Hei! Vurdere og kjøpe Led pærer så jeg får hvite angel eyes, tror kanskje dette blir finere og se på sammen med Xenon lysene, men er litt usikker hvordan det vil se ut i dagslys... Noen som har meninger eller bilder så tar jeg i mot med stor takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 hvitt er penere enn gult!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Gult er penere enn hvitt.. Jeg mener at det absolutt er penest originalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 5 serier skal ha gule, 3 serier skal ha hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 hm...jeg syntes at "nye" biler skal ha hvite... E36 syntes jeg kler gule best, ser så ettermontert ut med hvitt lys og xenon.. E39 bør også ha gule ringer.. e46 er fineste med hvite, samt e90.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Enig! Synest e36 skal ha gule ala in pro style. alt annet ser så ettermontert og jalla ut. Samme som å se en Sierra med ettermontert Xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå