Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kristi himmelfartsdag iallefall :)

du som var på eikås idag? lignet veldig på bilen din hvertfall. den så ganske strøken ut. eg som kjørte m5 stasjonsvognen som parkerte samtidig som deg. hvis det var deg da hehe

Mye mulig :D

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Siden det er en del konfirmasjoner fremover kunne jo sammenkomsten vært en lørdag?

Men det er vel mange som jobber på lørdager?

Skrevet

samme for meg egentlig men lørdag er det jo masse folk på parkeringsplasser på sentre og sånn, det er jo litt dumt. lørdagskvelden hadde kanskje vært en ide hvis folk er villig?

en cruising ut i øygarden hadde jo vært kjekt hvis det var fint vær og...

noen som er med 3mai lørdag kveld sånn ca kl 1900 eller 2000 er vel en grei tid?

Skrevet

Ja, jeg kan være med tror jeg...

Ryker en del fra bilen pga dårlige tettninger i turbo, men jeg kan ligge bakerst jeg :)

Skrevet
jeg er med litt tidligere på lørdagen:) meget mulig at jeg skal ha en form for alkoholinntak selv om det er konf søndagen.. hehe

hmm må jo ha litt konkurranse hvis det blir cruising og veiene i øygarden blir for fristende for høyrefoten hehe

Skrevet
jeg er med litt tidligere på lørdagen:) meget mulig at jeg skal ha en form for alkoholinntak selv om det er konf søndagen.. hehe

hmm må jo ha litt konkurranse hvis det blir cruising og veiene i øygarden blir for fristende for høyrefoten hehe

Er ikke mye fristende å trakke på gassen når jeg får 5000 i måneden i fartsbøter, heheh

Skrevet

Noe skal man jo gjøre for å komme seg gjennom en konfirmasjon! :lol:

Jeg kommer fra en familie som tydeligvis er ganske yr på slutten av sommeren så det er masse bursdager, i tillegg til konfirmasjoner og flyttingen, de neste ukene, vanskelig å få tid til treff da.. - Men kommer sterkt tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...