HappyHenke Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 La til enda et bilde i første posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Veldig fin bil! Syns du skal koste på deg en ny "defuser" til bakfangeren din, da blir helheten enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Videre planer for bilen er M3 bakfanger, GT splittere og GT vinge. Hva tror dere om det? Det blir bra du! Tror bilen din blir veldig lik min om du gjør det, hehe Og hold deg unna diffuser på orginal fanger. Ser helt på tryne ut. M3 / M-tech bakfanger er det som gjelder, ikke halvveis. Er fargen Mauritiuz Blau? Edit: Står jo montrealblå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Veldig fin bil! Syns du skal koste på deg en ny "defuser" til bakfangeren din, da blir helheten enda bedre! Han har det;) Til M3 fanger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 det nærmer seg nå... må få smekket anlegget inn i bilen da... hva skjer videre med bilen etterat M3gt koseriet er smekket på? er jo egentlig "ferdig" da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Videre planer for bilen er M3 bakfanger, GT splittere og GT vinge. Hva tror dere om det? Det blir bra du! Tror bilen din blir veldig lik min om du gjør det, hehe Og hold deg unna diffuser på orginal fanger. Ser helt på tryne ut. M3 / M-tech bakfanger er det som gjelder, ikke halvveis. Er fargen Mauritiuz Blau? Edit: Står jo montrealblå... Hehe ja, faktisk så ble jeg litt inspirert av din bil. Og er helt enig i at diffuser på orginal fanger ser teit ut, så det blir nok å bestille en orginal m3 bakfanger fra koed i nærmeste fremtid. montrealblå ja artig farge, kan se ut som alt fra avusblå og mauritiusblå til technoviolet avhengig av lysforholdene. Digger det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Møtte jeg deg idag? Ligna veldig på denne.. Du kjørte utover mot krokeide og jeg kjørte andre veien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Møtte jeg deg idag? Ligna veldig på denne.. Du kjørte utover mot krokeide og jeg kjørte andre veien... Det var nok ikke meg hehe, kom hjem fra Oslo nå i kveld jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Hvilke blinklys har du foran? Er det GS sine "sotet" eller "sort"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Hvilke blinklys har du foran? Er det GS sine "sotet" eller "sort"? Jeg kjøpte de fra Schiedmann. "Forblink grå" heter de der. Varenr FG36C Men jeg er ikke veldig imponert over passformen, men det må man vel regne med når merke heter DEPO, made in taiwan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Jag ger den här bilen TIO rattar! Strøken 320! De som mener den er for høy bør sjekke brillestyrken sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Hehe ja, faktisk så ble jeg litt inspirert av din bil. Og er helt enig i at diffuser på orginal fanger ser teit ut, så det blir nok å bestille en orginal m3 bakfanger fra koed i nærmeste fremtid. montrealblå ja artig farge, kan se ut som alt fra avusblå og mauritiusblå til technoviolet avhengig av lysforholdene. Digger det! Det var arti å høre! Har vel egentlig bare lagt ut to bilder av bilen på bimmers såvidt jeg vet. Og vær kritisk til hvilken GT vinge du skaffer. Finnes mange dårlige kopier der ute. Ellers så må du bare stå på! Bilen din blir dritbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå