Riefarn Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 det her skal du så absolutt legge ut bilde av hvis du finner ut av det, for har planer om det samme når bilen kommer fra vinterlagring
///Mysild Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 hehe... ja, får se hva det blir til... tror jeg kommer til å sote på på baksia, altsp nærmest lampa, for da slipper jeg skinnet fra reflektoren...
Superbeetle Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Blir nok bra Kjekt at du prøver ut slik at vi andre vet hvordan vi evt ikke skal gjøre det...
///Mysild Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 ja, hadde egentlig håpet på at noen andre hadde prøvd det før meg... men da blir jeg vel først... hehe... men har også litt troa på damestrømpe
///Mysild Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 nei.. hehe... for å gjenta meg selv for 6 gang... linsene!
Frode D Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Kast deg i det med en gang og prøv, så kan vi som har lyst å prøve dette evt. lære av det du gjør rett/galt
///Mysild Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 ha for mange prosjekter på gang, og gidder ikke skru av lyktene, kun for å sote hehe.. tar det mens bilen er til lakkering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå