Gå til innhold

Stygge biler, topp 5!

Anbefalte innlegg

Det verste av alt er at bilen ikke har kjørt mer enn 15000km, og var helt ny da de kjøpte den.

Så mitt råd er å kjøpe vertfall Tysk bil så unngår man slikt =)

Det du beskrev kunne likegjerne vært en bil fra VAG-konsernet eller Opel, så det med å kjøpe tysk kvalitet kan diskuteres.

Skal ikke forsvare franske biler i tykt og tynt her, men biler fra midten av 90-tallet og oppover er like gode som sammenlignbare tyskere, og noen ganger bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk dem med spreke motorer også vet du. :twisted:

Mye kubikk og turbo fikk skyven på CX ja. Samt at Citroen produserte verdens raskeste turbodiesel-bil i 1983++. Den pisket både 300TD og 524TD...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dem med spreke motorer også vet du. :twisted:

Mye kubikk og turbo fikk skyven på CX ja. Samt at Citroen produserte verdens raskeste turbodiesel-bil i 1983++. Den pisket både 300TD og 524TD...

:arrow: La til et par linker i innlegget mitt på side 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :lol: ja min erfaring med Citroën er at de funger annenhver dag å man må altid ha verktøy i bagasjerommet :roll: men det hydrauliske understellet på cx er helt genial :wink:

Til dokker som ikke likte at æ satte e-type her,,, så sir jeg bare at folk har forskellinge meininger.. å det har ikke noe med alden på folk :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316: Herlig bil. Leste en gang om en trassig nordmann som ville kjøpe Lada bare fordi alle snakket stygt om dem.

Han måtte importere fra Danmark, og kjøpte en som ligner på broren din sin.

Endte med at han var storfornøyd, på tross av mangel på moderne luksus som ABS, servo etc. Den kunne i stedet blant annet skilte med et fantastisk varmeapparat og meget sterke kaldstartegenskaper...

Kan være jeg leste dette i Motor, husker ikke sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316: Herlig bil. Leste en gang om en trassig nordmann som ville kjøpe Lada bare fordi alle snakket stygt om dem.

Kan være jeg leste dette i Motor, husker ikke sikkert.

Stemmer at det var i Motor, leste artikkelen selv. Stygge biler, men funker sikkert fint for russerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var samme bilen, men den tidligere eieren som stilte opp til intervju..

Broren min hentet den i Bodø i 2005/6 og kjørte hjem til Elverum. Det er vel drøye 90-95 mil fra Elverum til Mo i Rana, så mangler du bare en LITEN tur over saltfjellet. :P

Her er forresten en av hans andre Ladaer. Jeg synes ikke denne er stygg, her snakker vi jo fett design til de grader. :)

3377.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...