M_Pia Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Noen her som har erfaring med DeLight sine angel-eyes lykter ? Har sett på mye forskjellige lykter på nettet, men vet ikke hvordan jeg skal kjøpe.. Noen som har lykter å anbefale ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 De jeg hadde var det aldri noe problem med dugg i, og det var bra lys i dem. Det jeg kan utsette på dem er at øvre kanten på lysbildet er veldig sterkt kuttet på nærlys. Lyset slutter liksom veldig brått. Ringene lyser dessuten noe svakt slikt at du ikke ser dem på dagen. Må være litt mørkt før du kan se dem. Noen bilder av dem: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Okei, lyktene ser jo bra ut Men vil ha lykter der ringene vises bedre, er liksom derfor jeg skal ha nye lykter.. Vil ha angel-eyes Hvordan var passformen ? Siden hjørneblinklysene er i ett med hovedlykta ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Hmm..Skal jeg ikke si noe 100% sikkert her, men det ser vel bare "ut" som om de går i ett? Er vel egentlig delte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Det er faktisk bare en stor lykt, så blinklys og hovedlykter går i ett. Passformen var upåklagelig, utrolig nok. Men må ha vært heldig med de jeg kjøpte. Er nok ikke alle som får så greie lykter når de kjøper billigmerker Skal du ha AE som synes godt burde du satse på CCFL-ringer. Ikke så dyrt, og synes godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Har sett på sånne ringer åsså.. Men jeg vil ha nye lykter.. Har bare orginale på bilen nå.. Vil ha nye lykter med svart bakgrunn.. Å med angel-eyes da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Dette er jo et alternativ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 De så faktisk utrolig rått ut:p Søkte etter DeLight lykter på nettet, men så at etter kelkoos side så var det bare mts autoparts som hadde dem:S Hadde ikke blitt dem om jeg skulle hatt AE nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Jeg har de fra GS-bildeler, og er veldig fornøyd med disse. Mange sier at de er dårlige kvalitetsmessig, men det kan ikke jeg skjønne. Er som nevnt veldig fornøyd. Her er lyktene uten lys på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Jeg har de fra GS-bildeler, og er veldig fornøyd med disse. Mange sier at de er dårlige kvalitetsmessig, men det kan ikke jeg skjønne. Er som nevnt veldig fornøyd. Her er lyktene uten lys på Det er akkurat slike lykter jeg vil ha Hvor godt vises lyset i ringene på dagtid ? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Hvor godt vises lyset i ringene på dagtid ? Brukbart på dagtid, altså hvis du får rett sollys på så vises de så si ikke men det er jo logisk. Men jeg skal se i morgen om jeg får tatt noen bilder. Kan sende på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Hvor godt vises lyset i ringene på dagtid ? Brukbart på dagtid, altså hvis du får rett sollys på så vises de så si ikke men det er jo logisk. Men jeg skal se i morgen om jeg får tatt noen bilder. Kan sende på PM Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2008 Fant noen lykter på www.quality-autoimport.no Noen her som har slike, evt vet om di er bra ? http://www.quality-autoimport.no/storef ... p?pid=1938 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Jeg ville heller gått for et sett fra Gs. Synes de lyktene der ser så "billig" og "jalla" ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Jeg ville bestilt in-pro lykter fra koed.dk! Har slike selv, og er iallefall kjempe fornøyd Ser så uorginalt ut med slike lykter med skikkelig skarpt hvitt lys. Liker heller ikke disse one-piece lyktene... Mange lykter har så små ringer, f.eks Hella sine. Blir ikke noe pent.. Men er ganske mange tråder om ulike typer AE her fra før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå