Astri Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 http://e24.no/eksklusiv/bilogbaat/article2316257.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Man sitter nemlig høyt, knærne er omtrent i 90 grader hvilket er nærmere Citroën Berlingo enn en sportsbil som 1-serie coupé skal være Motoren er en av disse smarte, nye turbodiesel-sakene, med en liten turbo som slår inn tidlig og en større som tar over når turtallet øker. Dette gir et veldig drag, men overhodet ikke den spruten man vil ha i en sportsbil. Når ble bmw 1-serie med diesel en sportsbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Litt komisk å se filmklippet hvor han sier de samme tingene som står i artikkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Synes han sitter i klassist bmw-stil jeg. Setet godt bakover og tiltet opp i front for god lårstøtte. Nå har ikke jeg testet denne bilen, men den ser helt klart stilig ut! Jeg ville heller ikke hatt dieselen da... Heller en 120i Diesel er for sauebønder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 haha, det ser ut som om han har tilta settet helt opp for og få beina sånn. på mine stoler kan jeg jo bestemme den vinkele.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Ganske patetisk artikkel. Høres ut som en skolegutt som ville prøve 135i, og så fikk han en diesel. Forøvrig - den råeste I4 dieselen som fåes på markedet. En ganske annen opplevelse enn skribenten tydelgivis ville ha ønsket. Og det er det han skriver og surtet over, sin egen subjektive opplevelse og holdning vedr diesel og coupe. Kunne han ikke heller kuttet ut å tenke, prøvd bilen for hva den er/var og heller ventet på 125i, som kommer snart - herregud ass, for en loser, håper han heller begynner å teste printere eller noe annet dritt. Og til deg som ville ha 120i coupe, denne motoren er så kjedelig at du sovner ved rattet, ville gitt opp denne å heller gått for den riktige motoren i denne bilen 125i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Ja, ikke sant. Regner med stolene og alt inni er ca likt som 5 dørs 1-serien, og det kan vel ikke være så langt unna e46'en min? Der dumper jeg hvertfall godt ned i setet. Men det jo klart han er skuffet når han forventer Ferrari-lav bil / sittestilling... Når vi snakker om stilige småbiler: http://dinside.no/php/art.php?id=515073 Alfa kan det med design! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Og til deg som ville ha 120i coupe, denne motoren er så kjedelig at du sovner ved rattet, ville gitt opp denne å heller gått for den riktige motoren i denne bilen 125i. hehe, den RIKTIGE motoren er vel alltid den største! Altså 135i Har jo ikke testet noen av dem, så godt mulig du har rett. 125i er den minste 6-eren? Høres veldig riktig ut det også ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Det skal mye til att jeg kjøper Diesel BMW, traktor får jeg lånt av naboen Men en 125i eller 135i kunne jeg gjærne tenkt meg Syns de bilene er dritt stilige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Har lest de siste testene av 125i noen blader. Og den har jo kun fått god kritikk så det holder. Leste også en test der de sammenlignet 135i med cayman S.. Hvorfor gjorde de det tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 http://www.vimenn.no/bil/tester/article210954.ece en annen 123d test.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Tricky på vinterføre? Heh.. Men veier den virkelig 1560 kilo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Tricky på vinterføre? Heh..Men veier den virkelig 1560 kilo? I følge bmw.no så har 123d coupe egenvekt-EU på 1495kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Da er den tung!! må da gå an å fjerne mye lukshus ting som lyddemping og ac sånn att den blir mere normal e36 er jo rundt 1300kg avhengig av modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Da er den tung!! må da gå an å fjerne mye lukshus ting som lyddemping og ac sånn att den blir mere normal e36 er jo rundt 1300kg avhengig av modell. Egenvekt-EU vil si: I de oppgitte verdiene er det tatt hensyn til 90 % tankinnhold samt 68 kg for føreren og 7 kg for bagasje. Egenvekten gjelder for biler med standardutstyr. Ekstrautstyr kan øke egenvekten. e36 er vel oppgitt i tørrvekt??! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå