Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gokveld. Jeg monterte DE(DevilEyes) i min gamle E36. Var litt arbeid å demontere lykte osv men var så definitivt verdt det. Jeg fjernet glasset som er inne i lykta, slik at man kunne se rett inn på linsa. Ikke helt lovlig men shit au. Ble en veldig billig og fin facelift på en gammel bil.

Når dette er sagt er jeg i bunn og grunn mot AE/DE på Bmw-modeller som E30,E32,E34 osv pga at det ser så jalla/uorginalt ut, da spesielt DE.

Men fantastisk nok er smaken som baken, delt!

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

yns ikke det ble så værst på min 7er jeg. ikke noe problemer med mine. hatt de i 1 år snart. de er litt trege til å tenne når det er under 0 grader bare. det er eneste "problemet" jeg har merket med mine.

p9x5982ybwhhw8rd55zp.jpg

0zb84839glbb0opjw4ck.jpg

Skrevet

jeg monterte angeleyes fra biltema på torsdag, på fredag hadde den ene ringen slukket på venstresiden.

dra da ned til biltema å fikk 4 nye:D

men på mandag hadde den ene på høyre siden også slukket så da orket jeg ikke mer.. leverte de tilbake og fikk igjen pengene mine og min mening om at så å si alt du får kjøpt på biltema er dritt ble bare forsterket!

Skrevet
Da var jeg å byttet inn ringene på biltema, 3 gang de røyk.

Så om jeg har vært ekstremt uheldig vet jeg ikke, men satt heller på Hella-lykter med ringer (selv om de er opp-ned).

Spurte også om det var mye problemer med de, og svaret er var JA :?

akkurat samme svaret fikk jeg av biltema kundeservice, da hadde hatt masse retur på det...

Skrevet
jeg monterte angeleyes fra biltema på torsdag, på fredag hadde den ene ringen slukket på venstresiden.

dra da ned til biltema å fikk 4 nye:D

men på mandag hadde den ene på høyre siden også slukket så da orket jeg ikke mer.. leverte de tilbake og fikk igjen pengene mine og min mening om at så å si alt du får kjøpt på biltema er dritt ble bare forsterket!

Det var rart :P Sikker på at du kobla riktig ? hehe

MIne funker perfekt, hadde problem med en ring og en boks, men skifta det og de funker perfekt ;D

obtqnag7c6wj5omminaw.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Er det relativt kjapt gjort og sette på angel eyes ? Er det vansklig for de vanlige dødlige ? :P

Skrevet

okey, kanskje jeg skulle prøvd meg på dette :) er jo ikke så dyrt alikevel.

En må ikke ødelegge no ledninger, kutte og klippe ? Eller ? For og koble opp.

Skrevet

okey, er vell bare å prøve :) for se om det blir gjort i helga kanskje :) men er ikke helt sikker på om "hvite" angel eyes er det fineste til mørke rød bil, men verdt og teste :)

Skrevet

Da ringene fra Norvatio tok kvelden igjen, prøvde jeg de fra Biltema.

Biltema-ringene hadde klips som var støpt inn i selve ringen, noe som gjorde at de ikke passet slik monteringsanvisningen beskrev. Prøvde alle mulige løsninger, men ga til slutt opp og kjører nå med originalt parklys.

Skrevet
Er det relativt kjapt gjort og sette på angel eyes ? Er det vansklig for de vanlige dødlige ? :P

Til venstre her på menyen er det noe som heter "Gjør det selv", her ligger det bl.a. monteringsanvisning for å montere angel eyes på e46.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14997

Jobben er ikke vanskelig. :)

Har selv gjort det, men jeg koblet bare inverterene rett på parkeringslysledningene, gikk ikke veien om et relè.

Skrevet
Bra det er noen som har dårlige erfaringer, så slipper det å være så mange med ae på veien :D hehe :wink:

He He :beer:

• 1 month later...
Skrevet

Vel, etter ca. et år og fire måneder tok ringene på venstre side på bilen min kvelden. Jeg vet ikke om det er ringene eller tenneren som er defekt, men jeg har tenkt meg til Biltema i morgen, så det finner jeg vel ut da. Håper det er tenneren, så jeg slipper å demontere lykten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...