|_BMW_| Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Laget tidligere en post da jeg akkurat hadde fått den nye vogna mi der jeg lovet og legge ut noen bilder når jeg hadde slengt på sommerhjula, nå er det gjort. Skulle egentlig ha tonet rutene på bilen i forrige uke, men det får bli over påske isteden. Ellers så har jeg bestilt M5 chrome grill og Xenonllys til sprederene samt nye 6000k pærer i hovedlysene. Pluss at jeg vurderer sterkt einsmann eksosen som catooo har innvestert i Som dere ser så er jeg ingen fotograf men slenger ut et par bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Dette må jeg si ble svært lekkert.. Hva slags dekk kjører du på? Hvilken profil bruker du på 20'erne? Hvordan syns du de er å kjøre med, og sist men ikke minst - er bilen din senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Denne var svært fin!!. Vurdere en slik selv. Er dette sort eller carbonsort? Har sett på ein del 530 m-sport som er carbonsort, men synst forsatt har helt svart er finast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Utrolig pent . Litt senk, og Eisenmann eksos, så blir denne perfekt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Gratulerer med en perle av en bil. Den så meget flott ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Meget flott bil! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Dette må jeg si ble svært lekkert.. Hva slags dekk kjører du på? Hvilken profil bruker du på 20'erne? Meget flott e61 det der ja. Ser at det er forskjellig dekkmerke foran og bak. Er Vredestein Sessanta foran, men ser ikke hva det er bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Se der ja! Ble flott med 20 tommere. Er spent på hvordan den blir med solfilm på da, siden jeg har lik din bil og vurderer det selv. Du går vel for solfilm lik originalt...eller? Link til tråd om min bil: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=73130 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Takker for alle hyggelige tilbakemeldinger! Har vært en tur på fjellet og derfor ikke fått svart tidligere... Helt ærlig så husker jeg ikke merket på dekkene bak, men det skal jeg ut og sjekke, dimmen bak er 285/25/20. Syntes det var overranskende behagelig og kjøre på merker nesten ingen sporing, men klart det "slår" litt mere med så lite gummi. men ikke noe problem egentlig Bilen er ikke senket, men det er M-sport understell, dette gjør vel bilen 15 mm lavere enn normal. Aller helst skulle bilen ha vært senket litt men vil på ingen måte ødelegge dynamic drive eller andre funksjoner. Fargen på bilen heter saphire sort metallic... Tenkte jeg skulle ha solfilm helt frem, men jeg vet ikke hva folket i forumet mener om saken? Igjen, takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Hmm, jøss.. Min sporer relativt mye på svært sporete veier, er nesten så jeg kan legge meg ned å sove, for bilen følger sporene alikevel.. Flott om du finner ut hva dekkene heter.. Jeg syns det er penest med toning helt fram, men jeg ville ikke ha gjort det på grunn av teknisk kontroll og eu-godkjenning.. Da vil jeg heller tone fra B-stolpen og bakover, for så å bruke de pengene det koster å sote de siste vinduene på noe annet moro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Dæven, den var fin! Lekkert med sort touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Da var den nye Chrome grillen på plass samt Xenon i spredere og lyshorn Time til Toning av ruter er også i boks Ellers så var det Pirelli dekk jeg hadde bak saltkjelen... Hva slags har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Det kommer til å bli kjempebra. Nå er det bare ut å knipse bilder igjen.. Jeg har Pirelli P-Zero Nero både foran og bak. Jeg må si at dekkene har blitt bedre, men ja, det sporer på motorvei hvor det er merkbarehjulspor. Men det er ikke ubehaglig å ratte bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Lekker bil! Grattis. Personlig mener jeg at om man skal tone skal det være alt eller ingenting. "Svensketoning" (alle sideruter unntatt framme) gir ikke noe rent utseende synes jeg. Da må i hvertfall toninga være veldig moderat slik at det ikke er påfallende at det er forskjell på siderutene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Nydelig bil!! Dette var et svært lekkert skue Jeg ELSKER felgene dine, må bare få sagt det! Toora felgene jeg og Saltkjelen har kjøpt er kjempepene de også, men jeg har bare en ting for store, fem eika felger. Har du lyst til å bytte, så er jeg med på det Dessuten tror jeg ikke man mister noen funksjoner hvis man senker bilen..? Muligens Dynamic Drive forsvinner, men det skal være uproblematisk for aktiv styring etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå