fre Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Tok noen kjappe bilder idag Noen flere her: http://www.facebook.com/album.php?aid=9 ... =803215623 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Nydelig bil deilig farge... har selv en e46 coupe, dog en 320. Utrolig gode biler å kjøre. Hvordan senk er det på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 DEN likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Nydelig bil deilig farge...har selv en e46 coupe, dog en 320. Utrolig gode biler å kjøre. Hvordan senk er det på denne? Takk for det Ja, veldig gode biler! Det er senkefjærer fra H&R.. 35/10. Meget fint å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Den der var RÅ Kjempefin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Er de sideblinklysene på framskjermene levert slik på facelift? Har jeg aldri lagt merke til før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Er de sideblinklysene på framskjermene levert slik på facelift? Har jeg aldri lagt merke til før... Jepp, og er dioder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Nice! Strøken bil! Blir facelift på meg når jeg skal bytte ut min preface... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Nice! Strøken bil! Blir facelift på meg når jeg skal bytte ut min preface... Ja, er veldig flotte biler syns jeg! Ikke mye annet som frister meg mer hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Nydelig bil du har! Ikke for mye dilldall. Og den fargen er lekker. Kjenner jeg blir litt misunnelig Har du interiørbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Original og Meget Pen bil, som sagt uten masse dill dall! Liker godt E-46, Denne sparker godt i fra og ser jeg.! Du får sikkert mye glede med denne fremover! Hvor er blinkysene kjøpt? Tror disse passer E-60 og eller? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Nydelig bil du har! Ikke for mye dilldall. Og den fargen er lekker. Kjenner jeg blir litt misunnelig Har du interiørbilder? Takk! Nei, ikke mye dill. Bortsett fra senkesettet er den som når den kom fra fabrikken har bare dette her og nu.. men er som min forrige da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Original og Meget Pen bil, som sagt uten masse dill dall! Liker godt E-46, Denne sparker godt i fra og ser jeg.! Du får sikkert mye glede med denne fremover!Hvor er blinkysene kjøpt? Tror disse passer E-60 og eller? Lykke til! De er orignale fra fabrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Nice Skikkelig fin farge dette! Hvem kjøpte du bilen fra ? Ser den er BR-regga. Ligner veldig på en annen fredrik sin, vet han skulle selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Den kommer rett og slett fra Über alles vel Det gjør vel alle BMW, men ferske de norske skiltene der. Fin bil som alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå