e30 tic Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Vil fortsatt si det er innsuget slik du forklarer det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Du er helt sikker på at det er motorolje som renner? Jeg hadde noe av det samme fenomenet hvor det drypte fra tappepluggen men det var faktisk diesel som vasket motor på vei ned så det så bare ut som olje. Jeg hadde lekkasje fra både returslangen og mateslangen som går fra dieselfilter til høytrykkspumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Innsuget har vert av og blitt rengjort så det er ikke der det lekker. Holder en knapp på olje filter hus eller noe slikt.olje kjøler ligger også på samme siden. Ingen tvil om at det er motor olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Men ja di slangene mine bør byttes der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 olje lekkasjen var flau... men ikke så lett å oppdage i farten. O ringen som satt på olje filter lokket hadde en diameter på 3.8mm, den nye som fulgte med filteret som det jo er naturlig å montere var 3.5mm tykk. Så 0.3mm gummi skapte en del hodebry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Hvilket merke var dette oljefilteret? Jeg bruker Mann filter og har ikke opplevd dette men greit å vite slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Mahle fra koed fritt av husken. Men jeg har litt diesel lekk der jeg også ser jeg nå. Håper bare det ilke er internt i pumpa. Bare i slangene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet April 5, 2017 Share Skrevet April 5, 2017 Hva er intervallet på skift av Veivhusventilasjon? har normalt byttet dette hver 2 oljeservice. ca etter 24.000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå